Suzuki V-strom 650, rok výroby 2007, s najetými 101 000 km. Motorka je ve velmi dobrém stavu a již byla provedena řada úprav a údržby. Minulý rok byla kompletně vyměněna přední brzda (kotouče a destičky) a instalovány pancéřové hadice. Také byla osazena nová řetězovka a nové zadní destičky. Olej byl pravidelně měněn každých 6000 km, včetně filtru. Minulý rok byla provedena technická kontrola bez jakýchkoliv problémů. K motocyklu patří i tři kufry: jeden plastový topcase a dva zamykatelné hliníkové boční kufry BigHusky. Dále je motorka vybavena padáky, vyhřívanými gripy Koso, blastery, zásuvkovou lištou pod budíky, botičkou na stojánku a centrálním stojanem. Pneumatiky jsou Metzeler Tourance, přičemž zadní pneumatika má najeto cca 700 km, zatímco přední pneumatika 50 %. Motorka byla letos použita na cestu do Rumunska, kde ji neprovázely žádné problémy. Vlastník ji má již 5 let a za tuto dobu na ní najel přes 30 000 km. Nyní je připravena k jízdě a čeká na nového majitele.
2007
101.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 650 V-Strom
Plzeň 1-Bolevec
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi