Na prodej je motorka Suzuki DL 650 V-Strom, rok výroby 2007, se státní technickou kontrolou platnou do března 2026 a průměrným nájezdem 67 000 km. Motorka byla pravidelně servírována a je v plně funkčním stavu. Servisní historie zahrnuje pravidelnou výměnu oleje po 6 000 km i s filtrem (Motul 5100) a vzduchového filtru. V roce 2017 při 42 000 km byly provedeny výměny svíček, seřízení ventilů a výměna chladicí a brzdové kapaliny. Poslední kontrola ventilů, seřízení klapek, a další výměny (chladicí kapalina, brzdová kapalina, nová řetězová sada, nová baterie) proběhly v roce 2023 při 57 000 km. V zimě tohoto roku byla provedena repase zadního tlumiče, repase předních vidlic a výměna palivového filtru za originál Suzuki. Pneumatiky Michelin Anakee Adventure byly měněny na jaře s nájezdem přibližně 3 500 km. Hadičky přední brzdy byly vyměněny za pancéřové a svíčky byly nahrazeny novými NGK CR8E. Motorka je vybavena řadou praktických doplňků, mezi které patří centrální stojan, rozšíření bočního stojanu, držáky bočních kufrů a zadního kufru, tankvak, padací rám, kryt motoru, držák telefonu, vyhřívané rukojeti, ukazatel zařazené rychlosti, toolbox místo druhého výfuku, potah na sedadle, brašny v padacích rámech a zadní kufr Givi. Dále je k dispozici zásuvka s dvěma USB porty pro snadné nabíjení elektroniky. Motorka je tedy ve skvělém technickém stavu a nachází se s bohatou výbavou.
2007
67.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 650 V-strom
Rodvínov
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi