Na prodej je cestovní enduro Suzuki V-Strom DL 650 z roku 2007, verze se čtyřmi ventily na válec. Motorka je vybavena centrálním stojanem, padáky a cestovním kouřovým plexi GIVI s deflektorem, přičemž k dispozici je také původní čiré plexi od Suzuki. Mezi dalšími doplňky najdete ukazatel zařazené rychlosti Gipro, 12V zásuvku na řídítkách, a držák s brašničkou na telefon nebo navigaci. Součástí prodeje jsou tři kufry GIVI Trekker o objemech 46L a 2x33L, a k motorce patří dvě sady klíčů jak k motorce, tak ke kufrům. Motorka je dále osazena kryty páček. Motorce byl v roce 2024 proveden velký servis v hodnotě 38 000 Kč. Ten zahrnoval přetěsnění motoru, výměnu gufer ventilů, brzdových destiček, servis tlumičů, a výměnu svíček, brzdové a chladicí kapaliny. Všechny práce byly důkladně vyčištěné a promazané, s možností doložení fakturou. K motorce je k dispozici kompletní fotodokumentace provedených prací. Pneumatiky Michelin Road 6 byly zakoupeny v červnu 2022 a mají najeto přibližně 10 000 km. Před sezónou byl vyměněn olej a filtr. Motorka má novou STK platnou do června 2029 a je plně připravená na sezónu. Vzhledem k stáří motocyklu jsou na něm drobné kosmetické vady, jako jsou ošoupaný lak od bot, škrábanec na padáku (který se vytvořil při otáčení před garáží) a mírně promáčknutá nádrž od minulého majitele (pád polena v kůlně). Tyto vady však nemají vliv na funkčnost motorky.
2007
75.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 650 V-Strom
Ústí nad Labem
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi