Na prodej je motocykl Suzuki DL 650 V-Strom, rok výroby 2007, s najetými 68 529 km. Motorka má novou STK, která byla provedena bez závad. Všechny údržby byly prováděny svépomocí. Nedávno byl proveden servis, včetně výměny oleje a olejového filtru při 68 000 km. Vzduchový filtr byl vyměněn loni, v květnu. Přední brzdové destičky byly nové loni v srpnu a mají najeto přibližně 1 000 km, zatímco zadní mají cca 70% opotřebení. Přední pneumatika má také zhruba 70% a zadní je téměř nová s 90% opotřebením. Řetězový sada má přibližně 70% životnosti. Motorka je kompletně připravena na sezónu a přichází s třemi kufry od firmy Big Husky: boční kufry o objemu 2x46l a horní kufr s objemem 52l. Jsem druhým majitelem, přičemž předchozí majitel měl malou nehodu v nízké rychlosti. Motorka byla bez problémů a nikdy nebyla účastníkem vážné bouračky. Měla kosmetické vady typické pro svůj věk. Doplnění zahrnuje: kryty rukou, spodní kryt motoru, výškově nastavitelný deflektor, padací rámy RD Moto, brašny v bočních padacích rámech od Marselus, brašnu na hradě řídítek od Marselus, USB nabíječku, 2x12V zásuvku, snížení stupaček od Marselus, držáky příslušenství pod zrcátky, držák na navigaci od Marselus, přídavná světla na vypínač, centrální stojan a rozšíření bočního stojánku. Důvodem prodeje je přechod na silnější motocykl.
2007
68.529 km
Včetně všech poplatků
Suzuki Dl 650 V-strom Nová STK
Božejovice
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi