**Popis motorky: Kawasaki ER6N (2007)** Kawasaki ER6N z roku 2007 je motorka, která byla snížena výkonově, což umožňuje její obsluhu s řidičským oprávněním A2. Motorka má ve skutečnosti plný výkon 72 k. Stav motorky: - Viditelné škrábance na levém bočním panelu. - Malý důl na nádrži. - Druhá drobná poškození na sedle. Historie a údržba: - Koupila se v červnu 2024 s nájezdem 27 000 km po delším státní kvůli pádu předchozího majitele. - Prováděné údržby zahrnují: nové zadní a přední brzdové destičky, vzduchový filtr, olejový filtr, olej, zapalovací svíčky, širší řídítka s nízkým ohybem, homologované aftermarket zpětné zrcátka, nastavitelné páky brzdy a spojky a homologovaný výfuk Giannelli s typovým štítkem. Součástí nabídky je také originální výfuk. - Nový originální pravý boční panel. - Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso 2: přední pneumatiky mají 60 % a zadní jsou nové (vyměněna 29. 8.). Během zvyšování výkonu se rozsvítila kontrolka F1 (obecná chyba), kterou mechanik nebyl schopen odstranit pro nedostatek vhodného konektoru. Motorka je však připravena na jakoukoli zkoušku s důvěryhodným mechanikem. V červnu 2025 byl proveden servis, zahrnující olej, olejový filtr a vzduchový filtr. Bagáže jsou zahrnuty v ceně motorky. Motorka bude k dispozici od 15. září.
2007
34.000 km
Včetně všech poplatků
Kawasaki ER - 6 Ndepotenziata A2 (solo a libretto)
Fontanellato
Kawasaki Ninja 650 je sportovní naháč, který v sobě spojuje dynamiku agresivního supersportu s praktickou všestranností pro každodenní dojíždění. Ostré linie kapotáže a štíhlý profil stroje dávají tušit, že tahle šestpadesátka neopouští ani o centimetr svůj sportovní rodokmen.
Ergonomie posedu vyvažuje mírně sklopená řídítka s pohodlným sedlem, takže jízda zůstává komfortní i na dlouhé trasy. Jezdec získá dostatek zpětné vazby z předního kola, a přitom se nemusí obávat přetížených zápěstí či tuhnoucích svalů zad.
Díky kompaktnímu šasi a kvalitnímu lakování si Ninja 650 udrží svůj elegantní vzhled i při častém nasazení v městském provozu i na klikatých okreskách. Konstrukce bez zbytečných doplňků usnadňuje přístup k běžné údržbě a zachovává klasický japonský důraz na spolehlivost.
Lehká hmotnost a kompaktní rozměry přinášejí výjimečnou obratnost, ať už se brodíte městskou džunglí nebo projíždíte klikatými silničkami. Stačí sebemenší impulz řídítek a Ninja okamžitě reaguje.
Dvouválec poskytuje plynulý a předvídatelný tah již od nízkých otáček, což usnadňuje rychlé předjíždění a svižné rozjezdy bez zbytečného hledání správných otáček. Přirozená charakteristika motoru dodává sebevědomí v každé situaci.
Všestranné pérování dokáže pohltit díry i drobné nerovnosti na českých silnicích, aniž by ztratilo sportovní charakter. Výsledkem je stroj, který nabídne požitek z jízdy ve vysoké rychlosti, a přitom udrží jezdce v pohodlí i na delších trasách.
Udělej demontáž subrámu a pečlivě zkontroluj svary a upevňovací šrouby, a dávej pozor na mikropukliny nebo uvolněné matice, protože oslabený subrám negativně ovlivní stabilitu a může se projevit nechtěným houpáním sedla při zrychlení.
Udělej test spínání palivového čerpadla několika starty po sobě a sleduj nerovnoměrnou dodávku paliva, a dávej pozor na chvění motoru nebo zadření filtru, protože zanedbaná palivová soustava vede k nepravidelné akceleraci a zásekům při jízdě v kopci.
Udělej kontrolu hydraulického obvodu spojky i brzd – několikrát za jízdy sešlápni páčku a ověř návrat do výchozí polohy, a dávej pozor na pomalu vracející se ovládací prvky a změkčené hadičky, protože opotřebené těsnění ovlivní plynulost řazení i citlivost brzdění.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi