Motorka je model z roku 2007 s originálním centrálním výfukem a kompletně originální karoserií, která má pouze několik škrábanců způsobených pádem při stání. Motor o výkonu 90 koní je plně funkční bez elektronické kontroly. Baterie byla nedávno vyměněna a technická prohlídka byla rovněž nedávno provedena. Pneumatiky jsou značky Pirelli Rosso Pista s měkkou směsí, což zajišťuje vynikající grip a výkon na silnici. Motorku používám během týdne na dojíždění do práce a občas ji vezmu na okruh. Je k dispozici na zkoušky a pro poskytnutí historické dokumentace na náklady kupujícího. Cenu je možné dohodnout.
2007
34.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CBR 600RR
Firenze
Honda CBR 600 RR je sportovní stroj, který zaujme agresivními liniemi a ostrým profilovým designem. Jeho vzhled prozrazuje jasné zaměření na agilitu a rychlou změnu směru, aniž by ztratil eleganci typickou pro japonskou preciznost.
Pozice jezdce je mírně sklopená, což podpoří aerodynamiku při svižných průjezdech zatáčkami, ale zároveň zachovává dostatek volnosti pro pohyb těla. Díky tomu si užijete jak okruhovou dravost, tak svižné projetí okreskou.
Lehká konstrukce a úsporný tvar kapotáže usnadňují ovládání v městském provozu i při rychlých výpadech na klikaté silnice. CBR 600 RR totiž nepůsobí jako nepřístupná závodní specialita, ale jako stroj připravený především na jízdu pro potěšení.
Okamžitá odezva na plyn dává jezdci sebevědomí při rozjezdu i předjíždění na úzkých úsecích okresních silnic. Motor reaguje předvídatelně v celém rozsahu otáček, což usnadňuje odhad potřebné síly.
Sportovní podvozek s pevnějším nastavením tlumičů a vidlic poskytuje bezprostřední zpětnou vazbu od povrchu silnice. Na českých cestách to znamená pocit pevné jistoty při náklonu i na nerovném asfaltu.
Aerodynamický design v kombinaci s kompaktními rozměry přináší lehkost při změně směru a stabilitu ve vyšších rychlostech. Honda CBR 600 RR tak skvěle zvládne jak rychlou jízdu po dálnici, tak závodní rozvernou projížďku na okruhu.
Udělej demontáž bočních kapotáží a zkontroluj stav rámových svárů a krytu motoru, a dávej pozor na mikrotrhliny ve svarech a vytržené závity, protože právě v těchto místech se odhalí následky pádu a mohou ohrozit tuhost konstrukce.
Udělej cyklické zatočení řídítek a zkontroluj reakci tlumiče řízení, a dávej pozor na vůli v ložiskách a únik oleje z těsnění, protože opotřebovaný tlumič snižuje stabilitu v náklonech a ve vyšších rychlostech zhoršuje ovladatelnost.
Udělej několik rychlých rozjezdů a prudkých zpomalení a sleduj chování spojky a brzdové soustavy, a dávej pozor na cukání při uvolnění páčky a kolísání ABS signálu, protože poruchy spojky či elektroniky ovlivní plynulost řazení i bezpečné zastavení.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi