Na prodej je závodní motorka z roku 2007, která prošla rozsáhlou modernizací. Z původního modelu zůstaly jen rám a kola, veškeré ostatní komponenty byly aktualizovány na nejnovější standardy. Motorka je kompletně připravena na závodní sezonu a je plně konkurenceschopná vůči většině modelů R6 na agenturách. Motor je vynikající stav, s výkonem 139 kobyl, brzděný u specialisty Murarika, a má 0 km po generální opravě u Šutra. Je vybaven hlavou Jansberg a novým antihop systémem. Oproti standardu má motorka výrazné vylepšení, včetně výfuku WSSP Termignoni full titan, HRC moto2 jednotky, kabeláže a hrdla. Mezi další specifikace patří: - Lamináty Aviofiber s designem pro rok 2024, které jsou zcela nové a extrémně lehké. - Brzdová soustava zahrnuje kotouče EBC a destičky SBS DS2. - Kompletní podvozek WP WSSP s 500 km po repasu a Ohlins tlumič řízení. - Přepákování a řídítka od PPTuning. - Cordona QS a tlakový snímač na váhu. - Nová lithiová baterka, rychloplyn Domino a další lehké komponenty. Motorka má TP a včetně nekompletní sady starších laminátů a různých dílů. Důvod prodeje je rekonstrukce domu a nedostatek času na jízdu, což je škoda, aby motorka zůstávala nevyužitá. Je připravena pro někoho, kdo hledá kvalitní okruhovou motorku s pečlivě vybranými a modernizovanými komponenty.
2007
0 km
Honda CBR600RR Fireblade je vysoce výkonný supersportovní motocykl řady CBR, vyráběný od roku 2003 pro precizní ovládání na silnici i trati. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 599 cm³ se vstřikováním PGM-DSFI a kompresním poměrem 12,2 : 1, který dává 89 kW (119 k) při 14 250 ot./min a 63 Nm při 11 500 ot./min. Přenos síly zajišťuje blízkořazená šestistupňová převodovka s řetězovým konečným převodem, Quickshifter je dostupný jako volitelná výbava. Rám tvoří hliníkový Deltabox s kompozitním spodním nosníkem, využívající motor jako nosnou součást pro maximální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení tvoří plně nastavitelné 41 mm obrácené vidlice Showa Big Piston Fork se 120 mm zdvihu, zadní Pro-Link monoshock nabízí 128 mm zdvihu s nastavitelným předpětím a odskokem. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 180/55 ZR17 vzadu, brzdy tvoří vpředu dvojici plovoucích 310 mm kotoučů s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 220 mm kotouč s jednokusým třmenem, doplněné Combined ABS. Elektroniku doplňuje ride-by-wire, Honda Electronic Steering Damper (HESD), Honda Selectable Torque Control (HSTC) a tři jízdní režimy (Rain, Standard, Sport), přehledný TFT displej zobrazuje otáčky, zvolený kvalt i stav paliva. Sedlo ve výšce 820 mm, palivová nádrž 18 l (dojezd kolem 250 km) a pohotovostní hmotnost 193 kg tvoří optimální kombinaci obratnosti a stability pro sportovní i rekreační ježdění.
Včetně všech poplatků
Honda CBR 600RR
Strání