Na prodej je kultovní motocykl, který byl více než 10 let odstaven v Itálii po lehkém sklouznutí. Byly provedeny opravy na pravém výfukovém svodu a pravé hraně vany. Také byla vyměněna zrcátko, zadní blinkr a páka nožní brzdy. Dále bylo vyměněno palivové čerpadlo, filtr a pásek palivoměru, což je častý problém po dlouhém odstavení — palivoměr nyní ukazuje stále plnou nádrž, což je třeba zkalibrovat na PC, ale tím jsem se dál nezabýval. Motocykl má pneumatiky a svíčky, které byly používány jen několik let a najel jsem na nich pouze pár kilometrů. K motorce přidávám zcela novou baterii, olej na výměnu a filtr.
2007
5.000 km
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Včetně všech poplatků
BMW R1200R - rv.2007 najeto jen 5000 km
Bystřice