BMW R 1200 GS, modelový rok 2007 Stav - Mimořádně zachovalý technický i estetický stav po velmi pečlivém majiteli. - Vše 100% funkční: žádná koroze ani oxidace, brzdy nevybržděné a v perfektním stavu, žádné úniky oleje. - Prachovky neporušené, kardan bez vůlí, spojka v pořádku, převodovka v pořádku, tlumiče nevyteklé. - Veškerá elektronika plně funkční. Dokumentace a výbava zázemí - Původ ze salonu BMW Motorrad s kompletní dokumentací a servisní knihou, faktura z posledního servisu, 2x klíč, typové a výbavové listy včetně svolávaček ze systému BMW. Bezpečnostní a elektronické prvky - i-ABS druhé generace (bez elektrického posilovače brzd) - ABS - ASC (vypínatelná kontrola trakce) - DWA originální alarm - RDC (kontrola tlaku v pneumatikách) - Palubní počítač - LED blinkry a LED zadní světlo Komfort a doplňky - Vyhřívané gripy - Adventure plexi s hrazdou + boční deflektory - Deflektor předního „zobáku“ - Mlhovky GIVI - Padací rámy HEED - Zásuvka 12 V - (výčet vybavení odpovídá původní dokumentaci) Servis - Poslední servis: 75 200 km (2024), doloženo dokladem. - Nová baterie provedená při posledním servisu. Poznámka: technický stav a kompletnost dokumentace potvrzují pravidelnou a pečlivou údržbu.
2007
75.200 km
Včetně všech poplatků
BMW R 1200 GS MY2007 i-ABS SUPER STAV
Klabava
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi