Suzuki DRZ 400 SM (motard) z roku 2006 v originálním stavu, s najetými 40 000 km, přičemž současný majitel najeto zhruba 15 000 km. Motorka je spolehlivá, nikdy nevypověděla službu a zvládá ostrou jízdu včetně jízdy na zadním kole. Je vhodná pro řidičský průkaz A2 a má výkon něco málo přes 30 kW. Pravidelný servis zahrnuje výměnu oleje a filtrů co 2 000 km. Před sezónou byl proveden servis zahrnující: - Novou přední brzdu s originálním kotoučem. - Repas zadního tlumiče a předních tlumičů. - Nová ložiska v kolech a repas přepákování. - Vyčištění karburátoru. - Novou řetězovou sadu. Motorka je mechanicky v pořádku, motor je suchý a nikde nic neteče. Vybavena je výfukem s výrazným zvukem, možnost je přiložit i originální výfuk. Na plastech jsou menší oděrky, ale majitel se rozhodl pro udržení originálního vzhledu a nová prsíčka jsou k dispozici. Pneumatiky Michelin Pilot Street byly jeté pouze jednu sezónu a mají najeto maximálně 1500 km. Motor byl vždy tankován pouze Vervou 100 pro lepší výkon. Původně byl plán přestavět motorku na 470 ccm, ale majitel se rozhodl pro jiný model.
2006
40.000 km
Suzuki DR-Z400S je oblíbený dual-sport motocykl, ceněný pro svou vyváženou kombinaci terénních schopností a silničního komfortu. Pohání jej čtyřtaktní jednoválec o objemu 398 ccm, který poskytuje lineární výkon a dostupný točivý moment již od nízkých otáček. Na modelu DR-Z400S se nachází spolehlivý karburátor Mikuni, který zajišťuje snadné ladění palivové směsi a nízké náklady na údržbu. Ocelový rám motocyklu s pro-link zadním odpružením dává vynikající tuhost a stabilitu při jízdě v náročném terénu i na silnici. Přední vidlice Showa s dlouhým zdvihem a nastavitelnou předpětím absorbuje rázy na nerovných cestách, zatímco zadní jednotka plynule překonává překážky. Motocykl je osazen 21" předním a 18" zadním kolem, což zajišťuje optimální průchodnost technickým úsekem i stabilitu při delších přesunech po silnici. Ergonomie s plochým sedlem a úzkým profilem nádrže umožňuje snadné přenášení váhy jezdce a komfortní polohu při dlouhých vyjížďkách. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s jednoduchým digitálním počítadlem kilometrů, což udržuje ovládání přehledné a bez zbytečné elektronické složitosti. Absence systémů jako ABS nebo trakční kontroly snižuje hmotnost i složitost údržby, ale vyžaduje od jezdce vyšší zručnost v různých povětrnostních a jízdních podmínkách. Díky široké nabídce aftermarketových dílů, od výkonnějších výfuků přes větší nádrže až po ochranné rámy, lze DR-Z400S snadno přizpůsobit osobnímu stylu jízdy, ale při koupi ojetiny dbejte na kontrolu ventilových vůlí, stavu výfukového systému, napnutí řetězu a integrity rámu.
Včetně všech poplatků
Suzuki DRZ 400 SM
Chomutov