Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Suzuki / Suzuki DR-Z 400S / Suzuki DRZ 400 SM

    2006 Suzuki DRZ 400 SM • 46.000 km

    nepřetržitý provozkvalitní údržbasilný motorvylepšení výkonuspolehlivostkosmetické vadyvyšší stářínájezdmožnost ježdění v terénunižší hodnota po letech
    2006 Suzuki Suzuki DR-Z 400S - 46 000 km - Fotka 1
    1 / 30

    Přehled

    Prodám Suzuki DRZ 400 SM

    Rok výroby: 2006

    Najeto: 46.000 km

    Moto je ve velmi zachovalém a udržovaném stavu. Bylo provedeno téměř vše potřebné a motor prošel generální opravou (GO).

    Detailní informace o opravách a vylepšeních:

    • Celá nová převodovka
    • Všechna kolečka a ložiska v motoru
    • Gufera, přelisovaná klika
    • Ložiska na klice
    • Ojniční ložisko, ojnice
    • Píst, pístní čep, kroužky, válec
    • Zkontrolovaná hlava, nové ventily, zabroušená sedla
    • Nové vačky a rozvodový řetěz
    • Hvězdičky v olejovém čerpadle
    • Vyčištěný a seřízený karburátor s větší tryskou
    • Vzduchový KN filtr
    • Výfuk Sharon
    • Nové spojkové lanko
    • Nová baterie

    Všechny použité díly jsou od ověřených výrobců, což zajišťuje vysokou kvalitu a spolehlivost. Motor je po seřízení ventilů a je již zajetý.

    Designové doplňky:

    • Jiný držák SPZ
    • Kratší blinkry
    • Kratší páčky

    Součástí prodeje je také spousta dílů k motorce. Technická kontrola byla provedena 7/2024.

    Motocykl lze řídit s řidičským oprávněním A2.

    Klíčová slova: Ktm, Honda, fmx, supermoto, motard, A2

    Rok

    2006

    Nájezd

    46.000 km

    104.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Suzuki DRZ 400 SM

    Županovice


    Skvělý terénní motocykl pro začátečníkyŽádné problémy za 15 000 kmLehce ovladatelný a spolehlivýPerfektní kombinace výkonu a váhyIdeální pro dobrodružství v příroděVynikající na asfalt i v terénuBezkonkurenční zábava na silnici i mimo niSkvělá spotřeba paliva

    Informace o modelu

    "Suzuki DR-Z 400S"

    O modelu "Suzuki DR-Z 400S"

    Suzuki DR-Z 400S je klasika mezi dual-sporty střední kubatury, která spojuje jednoduchost, odolnost a použitelnost v terénu i na silnici. Srdcem je kapalinou chlazený jednoválec DOHC o objemu 398 cm³ s karburátorem Mikuni BSR36, výkonem okolo 29 kW (cca 39 k) a točivým momentem zhruba 39 Nm. Pětistupňová převodovka, 21/18" drátová kola a mokrá hmotnost okolo 144 kg dávají stroji velmi dobrou ovladatelnost, přitom si zachovává pohodový silniční tempo i na delších přejezdech.

    Design je ryze účelový: úzká stavba, vysoké světlé výšky a dlouhé zdvihy podvozku dávají DR-Z 400S nezaměnitelný enduro vzhled. Sedlo ve výšce cca 935 mm a štíhlá 10litrová nádrž zajišťují volnost pohybu vestoje i vsedě, motorka se snadno „překlápí“ a nepřekáží kolenům. Osvětlení je klasické halogenové, kapotáž je minimalistická a dobře snáší pády i hrubší zacházení v terénu.

    Technicky stojí za zmínku polodry-sump mazání s olejovou nádrží v rámu, které stabilizuje teploty oleje a dovoluje delší zátěž v terénu. Přední 49mm cartridge vidlice a zadní tlumič Showa s přepákováním jsou stavitelné (komprese/odskok, vzadu i předpětí), se zdvihy cca 275/295 mm; hliníkové kyvné rameno drží stopu i v rozbitém povrchu. Brzdí jedním předním kotoučem cca 250 mm s dvoupístkem a zadním 220 mm, elektronika je záměrně jednoduchá (CDI zapalování, bez ABS a bez trakce), což se pozitivně odráží na spolehlivosti a snadné údržbě.

    Výhody používání "Suzuki DR-Z 400S"

    Hlavní předností je kombinace pevného rámu, nízké hmotnosti a živého jednoválce, který má solidní zátah odspodu a příjemně lineární nástup výkonu. DR-Z 400S se výborně ovládá v utažených enduro pasážích, zároveň ale zvládá stálých 90–110 km/h na okreskách bez trápení motoru. Robustní podvozek snese rychlé tempo na šotolině a stále poskytuje čitelnou zpětnou vazbu.

    Elektronická výbava je záměrně střídmá, což v praxi znamená méně věcí, které se mohou pokazit, a snazší diagnostiku v terénu. Digitální přístrojovka (u novějších ročníků) nabízí počítadla tripů a hodiny, karburátor s manuálním sytičem usnadňuje studené starty mimo civilizaci. Jednoduché 12V rozvody bez CAN-bus dovolují bezproblémovou montáž přídavných světel, navigace či 12V/USB zásuvky.

    Technické plusy zahrnují spolehlivé DOHC rozvody se shim-under-bucket podložkami, které drží vůle dlouho stabilní, a snadno přístupný vzduchový filtr pod sedlem. Intervaly výměny oleje okolo 5 000 km (podle způsobu použití) a běžné díly 520 sekundárního převodu drží provozní náklady při zemi. Spotřeba 4–5 l/100 km dává s 10l nádrží praktický dojezd okolo 200 km, který lze rozšířit montáží větších aftermarket nádrží (např. 15–17 l).

    Na co si dát pozor při koupi "Suzuki DR-Z 400S" již použité

    Sejměte pravý boční kryt a poslechněte oblast automatického napínáku rozvodového řetězu (ACCT); výrazné cvakání nebo kovové chrastění za studena může signalizovat opotřebení řetězu/napínáku (mnozí řeší výměnou za manuální MCCT). Otestujte studený start se sytičem a sledujte stabilitu volnoběhu kolem 1 500 ot/min, zkontrolujte kouřivost a případné „střílení“ do sání (zanesený karburátor nebo netěsnosti). Po zahřátí motoru správným postupem zkontrolujte hladinu oleje v rámu a zkontrolujte, zda na měrce nebo víčku není emulze („mléko“), která naznačuje problém s těsněním vodní pumpy.

    Zkontrolujte chladiče – prohlédněte rovnost lamel, držáky a případné úniky; u strojů s montovaným ventilátorem otestujte jeho sepnutí. Prohlédněte weep-hole vodní pumpy na pravé straně motoru (stopy chladicí kapaliny znamenají unavené těsnění), zkontrolujte těsnost základny válce u starších ročníků. Otestujte dobíjení multimetrem (cca 14,0 V při zvýšených otáčkách), prohlédněte konektory statoru/regulátoru a hledejte přehřáté plastové svorky, zvlášť pokud jsou instalovány přídavné spotřebiče.

    Proveďte zkušební jízdu a otestujte řazení všech 5 stupňů pod zátěží – nesmí vyskakovat a spojka nesmí prokluzovat ve vysokých otáčkách; zkontrolujte stav lanka a vůli na páčce. Sejměte sedlo a zkontrolujte šrouby podsedlového rámu a jejich matice (u kusů jezdících s bagáží se rády povolují), prohlédněte praskliny v podsedlové konstrukci. Zkontrolujte vůle v ložiskách krku řízení a kyvky, stav kluzáků řetězu na kyvce, dotažení výpletu kol a opotřebení brzdových kotoučů/destiček; opotřebený sekundární převod (typicky 15/44) a házející rozeta prozradí tvrdé zacházení.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem398 cm³
    Výkon29 kW (39 k) při 8000 ot/min
    Točivý moment36 Nm při 6500 ot/min
    Převodovka5-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíUSD teleskopická 45mm
    Zadní odpruženíMonoshock
    Přední brzda250mm kotouč
    Zadní brzda240mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika120/90-18

    Rozměry

    Délka2175 mm
    Šířka850 mm
    Výška1210 mm
    Výška sedla935 mm
    Rozvor1410 mm
    Hmotnost144 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže10 l
    Spotřeba paliva5.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiElektrický startér, vysoká světlost
    Informace o modeluVšestranný enduro motocykl pro terén i silnici
    Informace o generaciOsvědčený design s dlouhodobou spolehlivostí

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi