Motorka je skvělou cestovní mašinou v top stavu, dovezená přímo od druhého majitele z Německa. Je nebouřená a má bohatou výbavu. Vybavení zahrnuje zatmavené zvýšené cestovní plexi MRA, originální hrazdu V-Strom pro příslušenství, pancéřové hadičky předních brzd, ukazatel zařazené rychlosti, extra řídítka, páčky, zrcátka a blinkry. Součástí výbavy je také navigace Garmin Zümo XT s držákem a nabíječkou, centrální stojan a kompletní sada originálních cestovních kufrů Suzuki. Na motorce jsou dále umístěny laďáky MIVV. V loňském roce byla provedena velká servisní prohlídka při 48 000 km, která zahrnovala kontrolu ventilů a výměnu spojkového koše. Motorka je vybavena zánovní baterií, pneumatikami a zadními brzdovými destičkami. K dispozici je uživatelská příručka, faktury z autorizovaného servisu a protokoly z německé STK s doloženými kilometry. Dodává se s 2x sadou klíčů. Rok výroby 2006, do provozu 2007, a najeto je přibližně 49 000 km.
2006
49.000 km
Suzuki DL 1000 V-Strom je cestovní enduro, které spojuje výkon sportovního motocyklu s komfortem dálkového cestování. Využívá osvědčený **V-twin motor** o objemu 996 cm³, převzatý z modelu TL1000, upravený pro plynulý chod a nižší spotřebu. Motor je čtyřtaktní, kapalinou chlazený, s rozvodem DOHC a 8 ventily. Dosahuje výkonu **72 kW (98 k)** při 7 400 ot./min a točivého momentu **106 Nm** při 6 500 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s 45mm škrticími klapkami. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s hydraulickým ovládáním. Sekundární převod je řetězem.
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, přední odpružení zajišťuje teleskopická vidlice 43 mm s vinutou pružinou a olejovým tlumením, zadní kyvná vidlice je osazena tlumičem s nastavitelným předpětím a odskokem. Zdvih odpružení činí 160 mm vpředu a 162 mm vzadu. Brzdy tvoří dva 310mm kotouče vpředu s dvoupístkovými třmeny a jeden 260mm kotouč vzadu s jednopístkovým třmenem.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 110/80-R19 a 150/70-R17. Výška sedla činí 840 mm, rozvor 1 535 mm, světlá výška 165 mm a pohotovostní hmotnost je 236 kg. Palivová nádrž má objem 22 l, spotřeba se pohybuje kolem 6,3 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až 215 km/h.
V-Strom nabízí pohodlnou jízdní pozici, aerodynamický štít, boční kufry (u verze Grand Touring), vyhřívané rukojeti a centrální stojan. Je ideální pro dálkové cestování, ale nezalekne se ani lehkého terénu. Od roku 2020 byl nahrazen modernizovaným modelem **V-Strom 1050**, který splňuje nové emisní normy.
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 1000 V-Strom K6
Nýřany