**Popis motocyklu:** Na prodej je Vespa v perfektním stavu s několika významnými úpravami, které výrazně zlepšují jízdní vlastnosti. Tento motocykl je zcela přepracován a díky těmto úpravám se mnohem lépe řídí, je stabilnější a výkonnější. **Doplněné komponenty:** - Výfuk Remus: 800 € - Přední a zadní odpružení BITUBO: 650 € - Kola o průměru 13 palců (k dispozici jsou také originální 12 palcová kola a 12 „vintage“ s adaptérem): 400 € - Sedlo + sedlo pro jednoho: 150 € - Zrcátka a rukojeti Rizoma: 150 € - Speciální nosič: 90 € - Kapotáž Vespa: 90 € - Dolní sklo Vespa: 100 € - Variátor Polini: 150 € Součástí prodeje je také originální nosič s kufrem v odpovídající barvě a klíčem. Motocykl přichází s dvojitým klíčem a byl vždy servisován v autorizovaném servisu Vespa/Piaggio. Od příštího roku je možné tuto Vespu provozovat bez silniční daně v Lombardii.
2006
30.000 km
Vespa GTS je ikonický skútr s elegantním designem, který spojuje klasický italský styl s moderními technologiemi. Modelová řada zahrnuje čtyři verze: **GTS Classic**, **GTS Super**, **GTS SuperSport** a **GTS SuperTech**, které se liší výbavou, vzhledem a technologiemi.
Skútr pohání jednoválcový čtyřtaktní motor **i-get** s kapalinovým chlazením, elektronickým vstřikováním a 4ventilovým rozvodem. Verze 125 nabízí výkon kolem 14 k (10,3 kW), zatímco verze 300 (HPE) dosahuje až 24 k (17,5 kW) a točivého momentu 26 Nm. Převodovka je automatická typu CVT, spojka odstředivá suchá.
Rám tvoří ocelová monokoková konstrukce, přední zavěšení je jednoramenné s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem, zadní odpružení tvoří dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy jsou kotoučové vpředu i vzadu, s dvoukanálovým ABS a kontrolou trakce (ASR).
Skútr je vybaven 12″ koly s pneumatikami 120/70 vpředu a 130/70 vzadu. Výška sedla činí 790 mm, rozvor 1 380 mm, pohotovostní hmotnost je cca 160 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 3,2 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 250 km.
Elektronická výbava zahrnuje LED osvětlení, USB port, bezklíčové startování, digitální přístrojovku (u SuperTech verze TFT displej), systém Start & Stop a možnost propojení s mobilní aplikací Vespa Mia. Verze SuperSport nabízí sportovní detaily, zatímco SuperTech přidává prémiové technologie a barevný displej.
Včetně všech poplatků
Vespa GTS 250ieGTS 250 ie
bergamo