Na prodej je Kawasaki KLE 500, motocykl vyrobený v roce 2006 s první registrací v červnu téhož roku. Motorka byla dovezena z Rakouska v listopadu 2019 a od té doby byla ve vlastnictví druhého majitele v České republice. Je vybavena výkonným motorem s výkonem 33 kW, což umožňuje řízení s řidičským oprávněním skupiny A2. Motocykl má najeto 40 7xx km a byl pravidelně servisován – každý rok byl měněn olej, olejový filtr a čištěn vzduchový filtr. Servisní intervaly byly nastaveny tak, aby motorku čekal servis bez ohledu na najeté kilometry, s maximálním nájezdem 3000 km ročně. V loňském roce bylo najeto pouze 500 km. Přední a zadní brzdové kotouče, včetně brzdových destiček, byly nově měněny, a také byly udělány seřízení podtlaků a výměna membrán v karburátoru při najetých 35 xxx km. Motocykl má nový střed v předním kole, což je častý problém u těchto modelů. Pneumatiky mají zbývajících přibližně 60 % vzorku a k motorce je přidána další sada pneumatik. Řetězová sada byla vyměněna před 2000 km. K motorce patří bohatá výbava: nosiče brašen (neinstalované), teploměr oleje, vyhřívané rukojeti, vysoké plexi (k motorce je také originální plexi), hlavní stojan, adaptér na nabíjení baterie (bez nutnosti sundávat sedlo), padací rámy, přídavná světla a rozšířený boční stojánek. K dispozici je také horní kufr a držák na telefon s 12V zásuvkou a USB nabíječkou. Motocykl byl vždy pečlivě udržován a je v skvělém stavu, připraven na sezónu – stačí sednout a jezdit. Důvodem prodeje je nevyužití, a je škoda, aby motorka stála doma, když ji někdo může využít.
2006
40.732 km
Kawasaki KLR 650 je legendární jednoválcový adventure motocykl, který se proslavil nejen svou jednoduchou konstrukcí, ale především výjimečnou spolehlivostí a odolností v náročných podmínkách. Pohání jej vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec o objemu 651 ccm, který poskytuje vyvážený výkon a nízké nároky na údržbu. Rám z ocelových trubek zajišťuje pevnost a stabilitu i na nerovných cestách, zatímco dlouhý zdvih předního i zadního odpružení pohlcuje rázy při průjezdu terénem. Sedlo je navrženo tak, aby nabízelo komfort při celodenních výletech a zároveň umožnilo snadné přenášení váhy při jízdě v terénu. Přístrojová deska je účelná s analogovým otáčkoměrem, digitálním počítadlem kilometrů a jednoduchými kontrolkami bez zbytečné elektronické složitosti. Některé novější modely jsou vybaveny systémem ABS, avšak absence trakční kontroly vyžaduje od jezdce větší cit pro plyn na kluzkém povrchu. Spojka je široká a odolná, převodovka nabízí přesné řazení a snadno zvládá terénní výzvy. Nízká hmotnost a příznivá výška sedla činí z KLR 650 ideální volbu jak pro nižší, tak vyšší jezdce. Díky široké nabídce aftermarketových doplňků se tento model často přetváří na cestovní speciály s většími nádržemi, ochrannými rámy nebo výkonnějšími brzdami. Při koupi ojetiny je však důležité zkontrolovat ventilové vůle, stav gufer klikové hřídele a celistvost rámu, protože při dlouhodobém provozu v terénu mohou tyto komponenty podléhat opotřebení.
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Moravská Třebová