**Popis motorky: Honda Hornet 2006** Honda Hornet z roku 2006 je posledním modelem vybaveným karburátory a analogově digitálním tachometrem. Motorka byla nedávno servisována a má platnou revizi do roku 2027. Je vynikajícím stavu, pečlivě udržovaná a připravena na jízdu. Motorka měla pouze občasné využití během týdne a o víkendech. Důvodem prodeje je stěhování do hor, což znamená, že nyní leží na stojanech a čeká na nového majitele, který si ji užije naplno. Součástí nabídky jsou zadní a přední stojan pod rámem, a případně kompletní kit pro začátečníky, který zahrnuje přilbu, rukavice a bundu značky Alpinestars. Motorka obsahuje několik drobných vylepšení, včetně předních a zadních hadic pro zlepšení brzdného účinku, téměř nových destiček Brembo, zlatých rukojetí a zrcátek Barracuda, předního LED světla s denním svícením a automatickými blinkry. Sekvenční blinkry jsou nastavitelné pomocí relé umístěného pod sedlem. Výfukový konec je homologovaný s certifikátem, který mírně zlepšuje výkon a zvuk. Je však doporučeno provést seřízení a vyčištění karburátorů před použitím, aby se zajistil maximální výkon motorky.
2006
26.000 km
Honda CB600F Hornet je sportovně orientovaný naked motocykl střední kubatury, vyráběný v letech 1998–2013 a určený pro jezdce hledající kombinaci výkonu, agility a nadčasového designu. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 599 cm³ s 16 ventily a elektronickým vstřikováním PGM-FI, který produkuje 76 kW (102 k) při 12 000 ot./min a 64 Nm při 10 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s mokrou vícelamelovou spojkou a řetězovým konečným převodem zajišťuje přesné a plynulé řazení. Ocelový diamantový rám využívá motor jako nosnou součást, vpředu je 41mm plně stavitelná USD vidlice a vzadu Pro-Link centrální tlumič se sedmistupňovým nastavením předpětí, oba doplňující vyvážený kompromis mezi sportovní ovladatelností a komfortem. Honda CB600F stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 160/60 ZR17 vzadu; brzdy tvoří dva plovoucí kotouče Ø 296 mm s dvoupístkovými třmeny vpředu a kotouč Ø 240 mm s jednostopým třmenem vzadu, obojí lze dovybavit ABS. Sedlo ve výšce 795 mm a světlá výška přibližně 140 mm usnadňují ovládání na místě i v pomalých rychlostech, zatímco 17l nádrž dovolí dojezd kolem 300 km. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s LCD panelem pro rychlost, ukazatel zařazeného stupně, stav paliva a základní diagnostiku, přičemž rozsáhlé příslušenství – od krytů motoru a brašen po vyhřívané gripy či stylový kryt světla – umožňuje plnou personalizaci stroje.
Včetně všech poplatků
Honda Hornet
Pasturo