**Popis motocyklu: Honda CBF600** Honda CBF600 je spolehlivý motocykl omezený na výkon 35 kW (48 PS), což jej činí ideálním pro držitele řidičského průkazu A2. Motocykl je ve velmi dobrém stavu a jeho historie je čistá – nebyl nikdy havarován a aktuální vlastník je třetí v pořadí. Mezi údržbové zásahy patřila výměna řetězové sady a zadních brzd v říjnu, stejně jako pravidelná výměna oleje s filtrem. V březnu byly namontovány dvě nové pneumatiky, které mají dostatek dezénu pro tuto i následující sezónu. Přední brzdové destičky byly vyměněny v květnu a pro zvýšení bezpečnosti byly přidány ochranné roury pro případ pádu. Motocykl je vybaven sportovním výfukem značky Roadsitalia s E číslem a osvědčením o schválení. Součástí nabídky je také originální výfuk. Na víčku nádrže se nachází škrábanec, který byl opraven lakovou tužkou, přičemž barva se mírně liší od originálu. Vzhledem k věku motocyklu, který je 20 let, jsou na něm patrné známky používání a škrábance, což je však v rámci tohoto modelu očekávané. V otevřeném stavu by měl motocykl dosahovat výkonu 77 PS. Aktuálně je registrován a plánováno je najetí dalších kilometrů. Zkušební jízda je možná pro zájemce.
2005
50.000 km
Honda CB600F Hornet je sportovně orientovaný naked motocykl střední kubatury, vyráběný v letech 1998–2013 a určený pro jezdce hledající kombinaci výkonu, agility a nadčasového designu. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 599 cm³ s 16 ventily a elektronickým vstřikováním PGM-FI, který produkuje 76 kW (102 k) při 12 000 ot./min a 64 Nm při 10 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s mokrou vícelamelovou spojkou a řetězovým konečným převodem zajišťuje přesné a plynulé řazení. Ocelový diamantový rám využívá motor jako nosnou součást, vpředu je 41mm plně stavitelná USD vidlice a vzadu Pro-Link centrální tlumič se sedmistupňovým nastavením předpětí, oba doplňující vyvážený kompromis mezi sportovní ovladatelností a komfortem. Honda CB600F stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 160/60 ZR17 vzadu; brzdy tvoří dva plovoucí kotouče Ø 296 mm s dvoupístkovými třmeny vpředu a kotouč Ø 240 mm s jednostopým třmenem vzadu, obojí lze dovybavit ABS. Sedlo ve výšce 795 mm a světlá výška přibližně 140 mm usnadňují ovládání na místě i v pomalých rychlostech, zatímco 17l nádrž dovolí dojezd kolem 300 km. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s LCD panelem pro rychlost, ukazatel zařazeného stupně, stav paliva a základní diagnostiku, přičemž rozsáhlé příslušenství – od krytů motoru a brašen po vyhřívané gripy či stylový kryt světla – umožňuje plnou personalizaci stroje.
Včetně všech poplatků
Honda CBF 600ABS A2
Bad Bentheim