**Popis motocyklu** Na prodej je fantastická Honda Hornet z roku 2005 se 59 000 km na tachometru. Tento motocykl byl pravidelně servisován každých 5 000 km s použitím čelníku Bardhal a naposledy byl servisován při 57 000 km, kdy došlo ke změně svíček a všech filtrů. Motocykl je mechanicky v perfektním stavu a je připraven na jakékoli zkoušky. Vizuálně je kompletně přelakovaný černou barvou a bez škrábanců, byl vždy garážován. V současnosti probíhá úprava motocyklu a níže jsou uvedeny jeho specifické vylepšení: - Homologovaný kompletní výfuk Mivv s možností použití dvou db killer podle preference. - Nová spojka se pružinami a těsněními, namontovaná FCC jako prvovýbava při 58 000 km. - Nový řetěz, ozubené kolo a pastorek najeto 3 000 km, nyní osazen s 14 zuby pro lepší akceleraci, k dispozici je také nový pastorek se 15 zuby. - Brzdové třmeny po revizi, nové brzdové destičky Brembo Sinter s necelými 1 000 km. - LED osvětlení a kryt LED v bílé barvě. - Pneumatiky Mitas Sportforce + EV s asi 90 % vzorkem, použité cca 300 km. - Spodní kryt z polyesteru, aktuálně demontovaný, ale připravený k opětovnému namontování, nyní fialové barvy s možností přelakování. - Nové karosérie z polyesteru se zesílenými upevněními, staré díly jsou rovněž k dispozici. - Řídítka a zrcátka aftermarket, původní díly jsou také k dispozici. - Fialová LED světla umístěná pod zadním blatníkem s možností snadného odstranění a samostatným zapnutím pomocí tlačítka na řídítkách. Silniční daň byla zaplacena do června 2026. Tento motocykl je určen pro skutečné nadšence.
2005
59.000 km
Honda CB600F Hornet je sportovně orientovaný naked motocykl střední kubatury, vyráběný v letech 1998–2013 a určený pro jezdce hledající kombinaci výkonu, agility a nadčasového designu. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 599 cm³ s 16 ventily a elektronickým vstřikováním PGM-FI, který produkuje 76 kW (102 k) při 12 000 ot./min a 64 Nm při 10 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s mokrou vícelamelovou spojkou a řetězovým konečným převodem zajišťuje přesné a plynulé řazení. Ocelový diamantový rám využívá motor jako nosnou součást, vpředu je 41mm plně stavitelná USD vidlice a vzadu Pro-Link centrální tlumič se sedmistupňovým nastavením předpětí, oba doplňující vyvážený kompromis mezi sportovní ovladatelností a komfortem. Honda CB600F stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 160/60 ZR17 vzadu; brzdy tvoří dva plovoucí kotouče Ø 296 mm s dvoupístkovými třmeny vpředu a kotouč Ø 240 mm s jednostopým třmenem vzadu, obojí lze dovybavit ABS. Sedlo ve výšce 795 mm a světlá výška přibližně 140 mm usnadňují ovládání na místě i v pomalých rychlostech, zatímco 17l nádrž dovolí dojezd kolem 300 km. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s LCD panelem pro rychlost, ukazatel zařazeného stupně, stav paliva a základní diagnostiku, přičemž rozsáhlé příslušenství – od krytů motoru a brašen po vyhřívané gripy či stylový kryt světla – umožňuje plnou personalizaci stroje.
Včetně všech poplatků
Honda Hornet600
Foligno
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi