**Popis motocyklu** Nabízím spolehlivou motorku GS v raritní pouštní žluté barvě, která byla dříve provozována v Tridentsku a Lombardii. K motocyklu je nainstalována uzamykatelná navigace Garmin Zumo XT a topcase, k dispozici jsou také originální BMW Variokufry se stejným zámkem, které je možné zakoupit samostatně. Motocykl je kompletně vybaven následujícími prvky: - LED hlavní a přídavné světlomety (samostatně spínatelné) - Ukazatel venkovní teploty a voltáže - Držák pro uchycení navigace - Ochranné rámy od Touratech - Sedlo pro jezdce od Wunderlich (testováno pouze na výletě) - Stupačky podobné pivot pegz s širokou opěrnou plochou - Nastavitelný pedál pro řazení - Ochrana pro vidlici a zadní tlumič - Prodloužený přední blatník - Hliníkové ochranné rámy - Zrcátka Touratech sférická - Spoiler na štítu - Montovaný výfuk SR-Racing s E-číslem - Nastavitelná páka spojky a brzdy - Rozšířená páka zadní brzdy - Balóny na řídítka a zvětšení zrcátek - Omezovač řízení Wunderlich Pneumatiky značky Conti Trail Attack jsou v dobrém stavu a měly by vydržet minimálně další jednu sezónu. Systém CAN-Bus byl optimalizován pomocí relé, které poskytuje 12 Volt pro přídavné zařízení, jako jsou světlomety a teploměr. Motocykl prošel kompletní výměnou spojky včetně válce a simeringů před asi 8000 km a je pravidelně servisován podle specifikace BMW. V jarní sezoně 2024 bylo revidováno ABS, které nyní funguje bez problémů. Topcase je vybaven originálním BMW-Enduro zámkem a je pevně připojen k nosiči. Zámek lze odstranit v případě nezájmu o navigaci a kufry, což umožní normální připojení nebo odpojení topcase. Klíče, uživatelská příručka a dokumentace jsou k dispozici. Motocykl je dosud registrován a bude i nadále používán. Pro jezdce s výškou přibližně 178 cm a vnitřní délkou nohy cca 77 cm je moto pohodlně ovladatelné s možností dokonalého opření bot o zem.
2005
83.000 km
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Včetně všech poplatků
BMW R 1200 GSmit Option
Lindlar
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi