Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Yamaha / Yamaha YZF-R6 / Yamaha YZF-R6

    2004 Yamaha YZF-R6 • 42.000 km

    pravidelný servisnízký nájezdspolehlivostkomponenty od renomovaných značekdobré jízdní vlastnostikosmetické vadystarší modelmožnost vyššího opotřebenívzhledová poškozenímožnost nižší výkon
    2004 Yamaha Yamaha YZF-R6 - 42 000 km - Fotka 1
    1 / 5

    Přehled

    Prodám motorku z roku 2004, v technicky dobrém stavu. Motorka byla pravidelně servisována a její nájezd činí kolem 42 000 km.

    Doplňky:

    • Honda
    • Suzuki
    • Kawasaki
    • Triumph

    Rychlé jednání může přinést jistou slevu.

    Rok

    2004

    Nájezd

    42.000 km

    70.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Yamaha YZF-R6

    Nová Ves pod Pleší


    Nejlepší vstupní supersport, jaký jsem mělNula problémů za 12 k kmSkvělá ovladatelnost a výkonIdeální motorka pro začátečníkyDesign, který nikdy neomrzíVynikající poměr cena/výkonSpolehlivý motor, který nezklamePerfektní pro sportovní jízduPohodlné sedlo na dlouhé vzdálenostiVýborná kontrola v zatáčkách

    Informace o modelu

    "Yamaha YZF-R6"

    O modelu "Yamaha YZF-R6"

    Yamaha YZF-R6 je etalon třídy supersport 600, proslulý vysokootáčkovým čtyřválcem a chirurgicky přesným řízením. Nejnovější silniční generace (od 2017, v EU do konce homologace 2020) přinesla moderní elektroniku, ostřejší aerodynamiku a podvozek vycházející z filozofie R1. Motor 599 cm³ DOHC/16V si libuje ve vysokých otáčkách, vrcholí kolem 14 500 ot/min a nabízí přibližně 87 kW a 61–62 Nm, přičemž převodovka je blízko odstupňovaná pro maximální tah na okruhu.

    Design vychází z R1: úzká příď s centrálním sáním, nízké plexi a integrované LED poziční světlovky minimalizují čelní odpor. Aerodynamika nové kapotáže snižuje odpor asi o 8 % proti předchozí generaci, což se projeví stabilitou ve vysokých rychlostech. Úzká hliníková nádrž (cca 17 l) a magnesium zadní podsedlový rám zmenšují obvod v pase a usnadňují překlápění.

    Podvozek staví na hliníkovém rámu Deltabox, obrácené vidlici KYB 43 mm a plně stavitelném zadním tlumiči. Vpředu brzdí dvojice 320mm kotoučů s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny a standardním ABS; vzadu je 220mm kotouč. Elektronika zahrnuje ride-by-wire YCC-T, variabilní délku sání YCC-I, 3 jízdní mapy (D-Mode) a dle generace také TCS s více úrovněmi, rychlořazení (QSS, nahoru) a asistenční antihoppingovou spojku (A&S).

    Výhody používání "Yamaha YZF-R6"

    Hlavní devizou je precizní ovladatelnost a čitelnost předku při brzdění i v náklonu. Krátký rozvor okolo 1 375 mm, strmý úhel hlavy řízení a tuhý Deltabox rám dávají R6 fenomenální rychlost změny směru. Ve spojení s ostrým brzdovým účinkem a stabilitou při vysoké rychlosti jde o jeden z nejpřesnějších nástrojů na okruh ve své třídě.

    Elektronická výbava zvyšuje využitelnost výkonu i bezpečnost. TCS s jemnou regulací pomáhá na výjezdech, D-Mode umožní přizpůsobit odezvu plynu a QSS zrychlí přeřazování ve vysokých otáčkách bez spojky. A&S spojka od roku 2017 omezuje poskakování zadního kola při podřazování, ABS dodává jistotu na nerovnostech a za špatných podmínek.

    Z technického pohledu potěší rozumné servisní intervaly a dostupnost dílů i tuningových komponent. Interval kontroly ventilových vůlí je 42 000 km; přístup k filtrům a svíčkám je u této třídy standardně náročnější, ale dobře zdokumentovaný. Hliníková nádrž nerezne jako ocelová, běžné rozměry pneumatik 120/70ZR17 a 180/55ZR17 jsou snadno k sehnání a podvozek nabízí široké možnosti nastavení pro okruh i silnici.

    Na co si dát pozor při koupi "Yamaha YZF-R6" již použité

    Prověřte motor a převodovku při zkušební jízdě v pásmu 8–14 tis. ot/min; akcelerujte na 2. a 3. stupeň a sledujte, zda rychlostní stupeň nevyskakuje a převodovka nepřeskakuje zuby. Poslechněte studený start a volnoběh; nadměrné cvakání rozvodu může naznačovat unavený napínák rozvodového řetězu (CCT). Otestujte funkci výfukové klapky (EXUP) – při zapnutí zapalování musí servo provést autotest, u laďáku zkontrolujte instalaci servo-eliminátoru, jinak se může objevit chyba (např. kód 17).

    Zvedněte motocykl na stojan a zkontrolujte podvozek; prohlédněte těsnost gufer vidlice, případné koroze/pitting na kluzácích a vůli v krku řízení. Změřte tloušťku předních kotoučů, projeďte motorku a otestujte brzdění z vyšší rychlosti – páčka nesmí pulzovat (indikace házivosti). Prohlédněte stopy po okruhovém používání: obroušené stupačky a víka motoru, stopy po safety-wire (provrtané šrouby), praskliny kapot u úchytů a ohnutá žebra chladiče.

    Vstupte do diagnostického menu (dIAG) na palubním přístroji a zkontrolujte chybové kódy, poté otestujte TCS v různých úrovních, přepínání D-Mode a funkci quickshifteru při vyšší zátěži. Změřte napětí dobíjení – při cca 5 000 ot/min by mělo být 14,0–14,5 V; prohlédněte konektory regulátoru/alternátoru na stopy přehřátí. Vyžádejte servisní historii: potvrďte kontrolu ventilových vůlí (42 000 km), pravidelné výměny brzdové kapaliny a chladiva, a pořízené seřízení při montáži neoriginálního výfuku (mapa/ECU), aby směs nebyla příliš chudá.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem599 cm³
    Výkon87 kW (118 k) při 14500 ot/min
    Točivý moment61.7 Nm při 10500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíKYB USD 43mm
    Zadní odpruženíKYB monoshock
    Přední brzdaDvojúčelové 320mm kotouče
    Zadní brzda220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika180/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2040 mm
    Šířka695 mm
    Výška1150 mm
    Výška sedla850 mm
    Rozvor1375 mm
    Hmotnost190 kg (plně natankováno)

    Výkon

    Objem nádrže17 l
    Spotřeba paliva7.1 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Jízdní režimy, Quickshifter, TCS, LED osvětlení
    Informace o modeluSupersportovní motocykl pro závodní použití
    Informace o generaciAktuální generace s pokročilými elektronickými systémy

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi