Na prodej je velmi zachovalé GSX-RV 600 K4 v atraktivní oranžovo-černé kombinaci s doloženým nájezdem pouze 14 700 km. Motorka pochází od jediného majitele, fanouška sportů, a byla využívána jen párkrát v motoškole pod vedením bývalého závodníka WSBK, LUCA PEDERSOLIho. Je v originálním stavu, nikdy nehavarovaná, s veškerými originálními kapotami (maximálně s pár škrábanci). K motorce se dodává 2x klíče, výpis STK, serviska a manuál. Motorka má ještě tovární řetězovou sadu a je obutá do pneumatik PIRELLI SUPERCORSA, které byly vyrobeny v roce 2011. Doplňky zahrnují: - laděný výfuk s homologací LEO VINCE, - tlumič řízení MATRIS, - panceřové hadice v předu, - kartuše předních vidlic ARP, - alu držák SPZ + originál plastový držák, - kryt sedla + zadní sedlo, - vzduchový filtr KaN. Motorka je mimořádně udržovaná a garážovaná v krásném stavu. Nedávno byl proveden servis, který zahrnoval výměnu motorového oleje a filtru, brzdové kapaliny a očistu sání se vzduchovým filtrem. Motorka šlape, řadí a spojkování funguje perfektně, bez jakýchkoliv problémů. Všechny kapoty jsou plastové, bez laminátů, což potvrzuje vysokou kvalitu tohoto stroje. Tato motorka není žádná olítaná okruhovka, ale spíše skvělá příležitost pro ty, kteří hledají spolehlivý a dobře udržovaný kousek.
2004
14.700 km
Suzuki GSX-R600 je špičkový supersport střední třídy, který kombinuje závodní technologie s precizní ovladatelností pro silniční i okruhové použití. Pohání ho kapalinou chlazený čtyřválcový řadový motor DOHC o objemu **599 cm³** s kompresním poměrem 12,9 : 1. Motor využívá **over-square** konstrukci (vrtání 67 mm × zdvih 42,5 mm), což zajišťuje vysoké otáčky a silný výkon ve vysokém spektru. Dosahuje výkonu až **120 k (88 kW)** při 13 500 ot./min a točivého momentu **64 Nm** při 11 500 ot./min. Palivový systém tvoří vstřikování SDTV s osmi tryskami pro jemnou atomizaci paliva. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním.
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, která spojuje hlavu řízení s kyvnou vidlicí pro optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení zajišťuje **Showa Big Piston Fork (BPF)**, zadní tlumič je rovněž Showa s externí nádobkou a nastavitelným odskokem i kompresí. Brzdy tvoří vpředu dvojité 310mm kotouče s **radiálními třmeny Brembo**, vzadu 220mm kotouč. ABS není standardní, ale některé verze ho mohou mít.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 180/55-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 810 mm, rozvor 1 385 mm, pohotovostní hmotnost je cca **187 kg (suchá)**. Palivová nádrž má objem 17 l, spotřeba se pohybuje kolem 5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až **270–280 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje analogový otáčkoměr s digitálním displejem, **Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)** pro volbu výkonových režimů, nastavitelné stupačky ve třech polohách, LED osvětlení a pokročilý ECM pro přesné řízení motoru. GSX-R600 je ideální volbou pro jezdce, kteří chtějí lehký, obratný a výkonný stroj s DNA závodního týmu Suzuki.
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 600 K4 14700KM
Klabava u Rokycan