Na prodej je motocykl Honda CBR 600RR, který je ve velmi dobrém stavu, přestože má pár škrábanců na krytu motoru z pádu na místě a mírně poškozenou barvu přední části vlivem času a počasí. Přední blatník má odlomenu část směrem dovnitř. Motocykl je vybaven několika zajímavými doplňky: homologovaný výfuk GPR se certifikátem, vzduchový filtr BMC, opletené hadice vpředu a vzadu, zrcátka podobná Rizoma Stealth, gripy Barracuda, závaží, LED blinkry vpředu a vzadu, nastavitelný držák SPZ, zadní bobky, USB zásuvka, držák telefonu, tmavý aerodynamický štít a regulátory předpětí vidlic. Dále je motocykl osazen černými stupačkami pro pasažéra, dvěma monopostními drápy, ukazatelem převodů, lithium-iontovou baterií a chrániči rámu. Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso 3 jsou v dobrém stavu a pár let staré. Všechny originální díly, včetně výfuku, jsou k dispozici, což je užitečné pro ty, kteří se chtějí zaregistrovat v ASI. Silniční daň je zaplacena do ledna 2025 a technická kontrola platná do května 2026.
2004
29.000 km
Honda CBR600RR Fireblade je vysoce výkonný supersportovní motocykl řady CBR, vyráběný od roku 2003 pro precizní ovládání na silnici i trati. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 599 cm³ se vstřikováním PGM-DSFI a kompresním poměrem 12,2 : 1, který dává 89 kW (119 k) při 14 250 ot./min a 63 Nm při 11 500 ot./min. Přenos síly zajišťuje blízkořazená šestistupňová převodovka s řetězovým konečným převodem, Quickshifter je dostupný jako volitelná výbava. Rám tvoří hliníkový Deltabox s kompozitním spodním nosníkem, využívající motor jako nosnou součást pro maximální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení tvoří plně nastavitelné 41 mm obrácené vidlice Showa Big Piston Fork se 120 mm zdvihu, zadní Pro-Link monoshock nabízí 128 mm zdvihu s nastavitelným předpětím a odskokem. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 180/55 ZR17 vzadu, brzdy tvoří vpředu dvojici plovoucích 310 mm kotoučů s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 220 mm kotouč s jednokusým třmenem, doplněné Combined ABS. Elektroniku doplňuje ride-by-wire, Honda Electronic Steering Damper (HESD), Honda Selectable Torque Control (HSTC) a tři jízdní režimy (Rain, Standard, Sport), přehledný TFT displej zobrazuje otáčky, zvolený kvalt i stav paliva. Sedlo ve výšce 820 mm, palivová nádrž 18 l (dojezd kolem 250 km) a pohotovostní hmotnost 193 kg tvoří optimální kombinaci obratnosti a stability pro sportovní i rekreační ježdění.
Včetně všech poplatků
Honda CBR 600RR
Lissone