Motorka roku výroby 2004 s obsahem motoru 1170 ccm a výkonem 72 kW, s aktuálním stavem tachometru 90 000 km. Byla dovezena z Německa a měla pouze čtyři majitele. Model GS nabízí skvělý jízdní zážitek, snadné a plynulé řazení bez cvaknutí a vše funguje jak má. K motocyklu jsou k dispozici dva originální vario kufry, zadní kufr GIVI, padací rámy, vypínatelné ABS, 12V zásuvka, výfuk BOS a vyhřívané rukojeti. Motorka je v dobrém stavu, s běžnou provozní kosmetikou, bez zásadních závad. Na sedadle se nachází malá trhlina, kterou je možné opravit. K motocyklu je také poslední protokol z technické kontroly z Německa, platný do 17. 9. 2024 při stavu 90 300 km. BMW je celkově v dobrém a estetickém stavu, s atraktivní cenou.
2004
90.000 km
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Včetně všech poplatků
BMW R 1200GS
Olešná