Na prodej je motorka V-Strom z roku 2003, s první registrací v roce 2004. Na tachometru má najeto přibližně 91 000 km. Motorka má platnou STK do března 2029 a je po nedávné servisní prohlídce, při které byla provedena výměna oleje a všech filtrů, včetně filtru čerpadla. Dále byly vyměněny svíčky Denso, zadní brzdové desky, olej a gufera přední vidlice, a ložiska v krku řízení. Řetězová sada je nová a v 80 000 km byl nahrazen zadní tlumič a provedena repase spojkového válečku. Motorka je ve velmi pěkném a udržovaném stavu, pravidelně servisována. I když má nějaké běžné kosmetické nedostatky, po nové STK byla prakticky nevyužívána. Součástí prodeje jsou 3 kufry, padáky, kapsy do padáků, vyhřívané rukojeti, tmavá sklíčka blinkrů a centrální stojan. Dále jsou přidány kosti na zvýšení. Jednou z drobných záležitostí, kterou by bylo dobré řešit, je nastavení TPS nebo synchronizace klapek, která je typická pro modely V-Strom 1000.
2003
91.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL1000 V-Strom 2003
Suchohrdly
Suzuki DL 1000 V-Strom je univerzální cestovní motocykl, který kombinuje prvky endura s komfortem na dlouhé vzdálenosti. Jeho štíhlá linie kapotáže a širší přední plexi dodávají stroji odolný, ale elegantní výraz připravený čelit českým silnicím i lehčím „offroad“ úsekům.
Vzpřímená jízdní pozice a prostorné sedlo poskytují maximální pohodlí jak při rychlých dálničních přejezdech, tak při klikatých okreskách. Díky nízkému nástupnímu místu a úzkému podsedlovému prostoru zvládnou DL-ko i nižší jezdci bez obav z nejistoty při zastavení.
Funkční kryty nádrže a integrované boční madla navozují dojem pečlivě promyšleného designu, kde každý prvek slouží jak estetice, tak ochraně jezdce. DL 1000 V-Strom tak působí nenuceně sebejistě na parkovišti stejně jako na klikatých horských silničkách.
Lehká hmotnost ve spojení s vyváženým podvozkem přináší výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v rychlých zatáčkách. Stačí lehce naklonit stroj a okamžitě pocítíte přesnou odezvu v řízení.
Plynulá odezva na plyn a hladký převod výkonu zajišťují pohodlné předjíždění i při plně naloženém motocyklu. Na českých silnicích s proměnlivým povrchem oceníte, jak stroj pohlcuje drobné nerovnosti a udržuje sebevědomou jízdu.
Nastavitelné plexi a ergonomie řídítek chrání před větrem a únavou paží. Komfortní posed, péče o pohodlí spolujezdce a dostatek místa pro boční kufry vytvářejí ideální stroju pro vícedenní výpravy.
Udělejte vizuální kontrolu upevnění ochranného rámu motoru a utáhněte upevňovací šrouby, a pozor na rezavé matice a praskliny v rámových svárech, protože po náročném offroadu se úchyty rády povolí.
Udělejte kontrolu funkce nastavení středového stojanu a jeho aretace, a pozor na vůli a poškozené panty, protože vadný stojan vás může zaskočit při rychlém zaparkování.
Udělejte test přepínání jízdních režimů a vypněte kontrolu trakce, a dávejte pozor na zpoždění zásahu ABS a blikání varovných kontrolek, protože zanedbané senzory a oxidované konektory mohou způsobit nečekaný výpadek elektroniky.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi