Motorka Suzuki V-Strom 1000, rok výroby 2003, s nájezdem 45 900 km. Byla důkladně udržována a po koupi prošla následujícími úpravami: vyměněn rotor, svíčky, fajfky, cívky, baterie a regulátor dobíjení. Nádrž a čerpadlo byly vyčištěny, také byl vyměněn palivový filtr. Olej byl pravidelně měněn na začátku sezóny. Motorka je vybavena novým hliníkovým kufrem. Motor funguje bez problémů a poskytuje jízdu, jakou očekáváte. Kotouče jsou slabší, ale jejich výměna není aktuálně nutná. Pneumatiky mají solidní vzorek a jsou připravené na další jízdy. Tento bik se stává skvělou volbou pro ty, kteří chtějí využít výhod cestování na motorce bez nutnosti okamžitých investic do oprav.
2003
45.900 km
Suzuki DL 1000 V-Strom je cestovní enduro, které spojuje výkon sportovního motocyklu s komfortem dálkového cestování. Využívá osvědčený **V-twin motor** o objemu 996 cm³, převzatý z modelu TL1000, upravený pro plynulý chod a nižší spotřebu. Motor je čtyřtaktní, kapalinou chlazený, s rozvodem DOHC a 8 ventily. Dosahuje výkonu **72 kW (98 k)** při 7 400 ot./min a točivého momentu **106 Nm** při 6 500 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s 45mm škrticími klapkami. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s hydraulickým ovládáním. Sekundární převod je řetězem.
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, přední odpružení zajišťuje teleskopická vidlice 43 mm s vinutou pružinou a olejovým tlumením, zadní kyvná vidlice je osazena tlumičem s nastavitelným předpětím a odskokem. Zdvih odpružení činí 160 mm vpředu a 162 mm vzadu. Brzdy tvoří dva 310mm kotouče vpředu s dvoupístkovými třmeny a jeden 260mm kotouč vzadu s jednopístkovým třmenem.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 110/80-R19 a 150/70-R17. Výška sedla činí 840 mm, rozvor 1 535 mm, světlá výška 165 mm a pohotovostní hmotnost je 236 kg. Palivová nádrž má objem 22 l, spotřeba se pohybuje kolem 6,3 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až 215 km/h.
V-Strom nabízí pohodlnou jízdní pozici, aerodynamický štít, boční kufry (u verze Grand Touring), vyhřívané rukojeti a centrální stojan. Je ideální pro dálkové cestování, ale nezalekne se ani lehkého terénu. Od roku 2020 byl nahrazen modernizovaným modelem **V-Strom 1050**, který splňuje nové emisní normy.
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom 1000
Nepomuk