Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / KTM / KTM 950 Adventure / KTM 950 Adventure LC8 (2003)

    2003 KTM 950 Adventure LC8 (2003) • 50.000 km

    kufryservisní historiespolehlivost modeludobrodružný charakterkosmetické vadyvyšší nájezdjezdení v terénuopotřebenístarší ročníkmožná nutnost dalších investic
    2003 KTM KTM 950 Adventure - 50 000 km - Fotka 1
    1 / 9

    Přehled

    Prodám KTM 950 Adventure LC8 (2003) – kufry, ČR, slušný stav

    Prodám cestovní enduro KTM 950 Adventure LC8, rok výroby 2003, nájezd cca 50 000 km, koupená nová v ČR. Motorka má za sebou spolehlivou službu a spoustu zážitků, je čas ji poslat dál.

    Historie servisu (cca 2 roky zpět):

    • kontrola rozvodů
    • repas předních i zadních tlumičů
    • výměna statoru a rotoru
    • výměna spojkového válečku za Oberon

    Výbava:

    • kufry
    • padací rámy
    • centrální stojan

    Motorka byla ježděná i v terénu – např. na trasách TCT – takže má něco za sebou, ale vše vždy servisováno a pečováno. Není to leštěnka do vitríny, ale spolehlivý stroj pro někoho, kdo chce jezdit a užít si opravdové dobrodružství.

    Cena: 90 000 Kč

    Motorka je k vidění buď Čisovice Praha západ nebo Libuš Praha 4 prohlídka po domluvě. Více info rád poskytnu po telefonu.

    Rok

    2003

    Nájezd

    50.000 km

    85.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    KTM 950 Adventure LC8 (2003)

    Praha-Libuš


    Nejlepší motorka pro začátečníkySkvělé na dlouhé cestyŽádné problémy za 10 000 kmVynikající vyvážení a výkonKomfortní sedlo pro delší jízdyRobusní a spolehlivá volbaPřekvapivě lehká na ovládáníPerfektní do terénu i na silniciÚžasná kombinace síly a agilityCítím se bezpečně a sebevědomě na silnici

    Informace o modelu

    "KTM 950 Adventure"

    O modelu "KTM 950 Adventure"

    KTM 950 Adventure je ikonické cestovní enduro vycházející z dakarského programu LC8, vyráběné zhruba v letech 2003–2006. Patří do kategorie velkých adventure motocyklů, ale zůstává překvapivě lehké a mechanicky jednoduché: dvouválec LC8 o objemu 942 cm³, karburátory Keihin 43 mm, šestistupňová převodovka a žádné zbytečné asistenty. Nabízí zhruba 98 k (72 kW) a kolem 95 Nm, což stačí na svižné cestování i reálnou jízdu v terénu, kde se díky 21"/18" kolům a dlouhým zdvihům cítí jako doma.

    Design vychází z rally speciálů KTM – úzká silueta s dvojicí samostatných palivových nádrží, vysoké plexi a výrazná oranžová grafika. Dva výfuky vyvedené vysoko po stranách zlepšují průchodnost a chrání je robustní hliníkový kryt motoru. Ergonomie je stavěna na jízdu ve stupačkách: vysoká řídítka, úzký střed a dlouhá rovná sedla; standardní verze má sedlo kolem 860 mm, verze S nabízí ještě vyšší podvozek pro maximální světlou výšku.

    Rám je chrom-molybdenový příhradový, odpružení zajišťují plně nastavitelné komponenty WP – vpředu USD 48 mm, vzadu PDS bez přepákování, se zdvihy okolo 230 mm (S až ~265 mm). Brzdí dvojice předních 300mm kotoučů Brembo a zadní 240mm, spoked ráfky 21"/18" používají duše, což je vhodnější do terénu. Palivo je ve dvou nádržích (společně cca 22 l), mazání je suchou skříní s externí olejovou nádrží v rámu – kontrola hladiny se dělá zásadně po zahřátí, po krátké jízdě.

    Výhody používání "KTM 950 Adventure"

    Hlavní devizou je mechanicky upřímný projev a ovladatelnost v terénu i na okreskách. LC8 dvouválec zabírá čistě odspodu a ochotně se vytáčí, přitom motorka působí na svou třídu lehce a stabilně. Dlouhé zdvihy WP podvozku žehlí rozbité cesty a vysoké tempo mimo asfalt není problém.

    Elektronika je minimální, což znamená nepřikrášlenou odezvu a žádné ABS ani trakci, takže máte plnou kontrolu – ocení to sportovně ladění jezdci i cestovatelé do odlehlých oblastí. Přístrojový „Tripmaster“ nabízí rally funkce (rychlá změna zobrazení), k dispozici bývá 12V zásuvka a snadná montáž roadbooku nebo držáků navigací. Nastavitelnost vidlice a tlumiče (odskok/komprese/preload) umožní rychle doladit chování mezi silnicí a štěrkem.

    Technicky potěší dobrá dostupnost servisních úkonů v terénních podmínkách a robustní konstrukce. Olejový okruh má vedle papírového filtru i dvě sítka – poctivé čištění prodlužuje životnost mazání; ventilové vůle se běžně kontrolují kolem 15 000 km. Karburátory jsou v praxi jednoduše seřiditelné a mimo civilizaci méně náročné než vstřikování; spotřeba se podle stylu jízdy pohybuje zhruba 5,5–7,5 l/100 km, takže dojezd z nádrží přesahuje 300 km.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 950 Adventure" již použité

    Zkontrolujte motor, chlazení a palivovou soustavu. Sejměte kryt pod motorem a zkontrolujte stav originálního palivového čerpadla s kontakty (častá slabina) – hledejte oxidaci konektorů a vůli kontaktů; ideální je prokazatelný upgrade (Facet/Dr. Bean). Otevřete víčko chladiče a prohlédněte kapalinu, z měrky oleje sledujte emulzi („majonézu“) – odhalíte tak opotřebenou hřídel/seal vodní pumpy; zkontrolujte také weep hole/odvětrání pumpy na únik. Proveďte studený start a sledujte pravidelnost volnoběhu, reakci sytiče a plynulost zátahu – škubání a díry v otáčkách mohou znamenat špatně seřízené nebo netěsné karburátory (zkontrolujte membrány a podtlakové hadice).

    Prověřte spojku, převodovku a elektriku. Otestujte funkci spojky – prokluz při akceleraci a měkký, propadající se chod ukazuje na unavený spojkový slave (Magura), únik často uvidíte kolem těsnění; upgrade (Oberon) je plus. Proveďte zkušební jízdu a poslouchejte startér při opakovaných startech – kovové rázy u starších ročníků mohou značit neprovedenou úpravu startérového torque limiteru; vyžádejte si záznam o výměně dílu. Změřte napětí při volnoběhu i při 4 000 ot./min (orientačně ~14 V), zkontrolujte spínání ventilátoru chladiče a sledujte, zda motor v koloně nepřehřívá.

    Pečlivě projděte podvozek, kola a brzdy. Zvedněte předek a zkontrolujte vůli v ložiskách krku řízení, poté zatlačte zadek a ověřte vůli v uložení PDS a kyvky; zkontrolujte těsnost gufer vidlice a případné olejové mapy na trubkách. Prohlédněte ráfky 21"/18" na házivost a praskliny, dotáhněte dráty, zkontrolujte stav pneumatik (dušové provedení) a rovněž stav brzd – změřte házivost a opotřebení 300mm kotoučů, otestujte cit a krok pumpy Brembo. Proveďte zkušební jízdu na nerovnostech, sledujte shimmy/headshake a stabilitu ve vyšších rychlostech; zkontrolujte praskliny a vytahané závity u úchytů nádrží a zadního podsedláku, zejména pokud má motorka montovaný kufrový nosič.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem942 cm³
    Výkon75 kW (102 k) při 8750 ot/min
    Točivý moment95 Nm při 6000 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP USD 45mm
    Zadní odpruženíWP monoshock
    Přední brzdaBrembo 305mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 240mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika150/70-18

    Rozměry

    Délka2200 mm
    Šířka900 mm
    Výška1450 mm
    Výška sedla860 mm
    Rozvor1570 mm
    Hmotnost189 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže19 l
    Spotřeba paliva5.7 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, vysoká světlost, robustní konstrukce
    Informace o modeluKlasický adventure motocykl s osvědčeným motorem LC8
    Informace o generaciPředchůdce modelu 990 Adventure s menším objemem

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi