Honda Hornet 900 je motorka se zcela hliníkovou konstrukcí, která byla pravidelně servisována každých 5000 km. Aktuálně je vybavena výfukem z uhlíkových vláken Marving, což přispívá k její unikátní estetice a výkonnosti. Motorka má posunuté stupačky a trubky v opletení, což zajišťuje lepší ergonomii a komfort při jízdě. K motocyklu jsou k dispozici originální výfuky, originální řídítka a odpovídající brzdová pumpa. Aktuálně je nainstalováno brzdové zařízení Bremo RCS, které však není součástí standardní výbavy. Honda Hornet 900 je tedy ve vynikajícím stavu a nabízí pestré možnosti přizpůsobení a vylepšení.
2003
35.000 km
Honda CB900F Hornet je naked motocykl představený v roce 2001 a vyráběný do roku 2007. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 919 cm³ se 16 ventily, elektronickým vstřikováním PGM-FI a kompresním poměrem 10,8 : 1, který dosahuje výkonu 80 kW (110 k) při 9 000 ot./min a točivého momentu 91 Nm při 6 500 ot./min. Převodovku tvoří šestistupňová manuální skříň s konečným řetězovým převodem. Rám je diamantový ocelový trubkový; vpředu pracuje 43mm teleskopická vidlice s 109 mm zdvihu a vzadu Pro-Link monoshock s nastavitelným předpětím a 128 mm zdvihu. Kola jsou litá – vpředu 17 × 3,50″ na pneumatice 120/70 ZR17, vzadu 17 × 5,50″ na pneumatice 180/55 ZR17. Brzdy tvoří vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 296 mm se čtyřpístkovými třmeny a vzadu jediný kotouč 240 mm s jednostopým třmenem. Sedlo ve výšce 795 mm, rozvor 1 460 mm a suchá hmotnost 194 kg v kombinaci s nádrží o objemu 19 l poskytují dojezd kolem 300 km. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s digitálním rychloměrem, palivoměrem a základními kontrolkami. Stylový odhalený design s kulatou hlavní lampou a širokými řídítky doplňují příslušenství jako vyšší plexištít, boční brašny, vyhřívané gripy či ochranné rámy pro každodenní praktičnost i vícedenní výpravy.
Včetně všech poplatků
Honda Hornet900
ROCCA DI PAPA