Na prodej je motorka Honda Hornet 900 z roku 2003, pocházející z České republiky. Motorce bylo najeto 64 tisíc km. Je v dobrém stavu, opatřena novou baterií Varta a platnou STK do roku 2029. Mezi zajímavé úpravy a doplňky patří KN filtr, iridiové svíčky a stavitelné páčky, které přispívají k lepšímu výkonu a komfortu jízdy. Motorka je také vybavena plexi a tuningovým sedlem, což zvyšuje její atraktivitu a funkčnost. Dále je součástí prodeje kufr, který nabízí praktický prostor pro uskladnění osobních věcí během cestování.
2003
64.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CB 900F Hornet
Jablonec nad Nisou
Honda CB 900 F Hornet zaujme jednoduchým, ale dynamičtě laděným designem nahatého silničního motocyklu. Ostré hrany kapotáže nad nádrží a subtilní podsedlová část akcentují technickou čistotu, zatímco výrazné kryty motoru odhalují robustní strukturu rámu.
Vzpřímená jízdní pozice společně s úzkým profilem stroje nabízí pohodlí při dojíždění i jistotu při rychlejších průjezdech zatáček. Jezdec cítí každý zákrok podvozku i přesné dávkování výkonu, což dává pocit plné kontroly na českých silnicích.
Hudba paralelního čtyřválce dodává každému kilometru nezaměnitelnou gradaci tónu a umocňuje kontakt jezdce se strojem. Kombinace jednoduchosti a precizně tvarovaných detailů činí z Horneta atraktivní volbu pro ty, kdo hledají elegantní stroj s výraznou osobností.
Lehká stavba a kompaktní rozměry přinášejí skvělou obratnost ve městě i na okreskách. Stačí jemný náklon a rychlé korekce řídítek, aby motocykl okamžitě reagoval na vaše záměry.
Plynulá odezva na plyn a silný tah v nižších otáčkách usnadňují předjíždění a rozjezdy z křižovatek. Díky tomu se Hornet stává přirozeným parťákem pro svižné průjezdy proměnlivým terénem.
Ergonomicky tvarované sedlo a dobře tlumený podvozek minimalizují únavu i po stovkách najetých kilometrů. Hornet tak dokáže nabídnout komfort sportovního naháče i při víkendových výletech mimo město.
Udělej demontáž plastových krytů nádrže a prohlédni uložení hlavového čepu řízení a rámové sváry, a dávej pozor na vůli v ložiscích a mikropukliny kolem svárů, protože skryté vady rámu se projeví nestabilitou při vyšší rychlosti.
Udělej test prudkého plného otevření plynu a následných rychlých podřazení na volnoběh, a dávej pozor na cukání motoru a dozvuky v kyvné vidlici, protože opotřebované silentbloky a nesynchronizované škrticí klapky mohou způsobit neklidný chod.
Prohlédni stav kabeláže pod palubní deskou a těsnost sacích hadic pod nádrží; sleduj popraskanou izolaci a volné svorky, protože poškozené spoje způsobují občasné záškuby zapalování a ztráty výkonu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi