**Popis motorky BMW 2003** Motorka BMW z roku 2003 s obsahem 650cc, výkonem 50 koní a maximálním točivým momentem 60Nm. Disponuje 5 rychlostmi a dosahuje maximální rychlosti 175 km/h. Tato motorka se vyznačuje nízkou výškou sedla a obratným ovládáním, což z ní činí skvělého společníka na silnici. Je vybavena novou baterií a údržbovým bezřemenovým pohonem. S aktuálním nájezdem 40.000 km a velmi nízkou spotřebou paliva (téměř 3,5 l/100 km) je ideální pro delší výlety. Benzinová nádrž pod sedlem pojme 15 litrů, což spolu s nízkou váhou poskytuje vynikající jízdní vlastnosti. Motorka, která nikdy nezklame, prošla kompletním servisem, který zahrnoval výměnu oleje a brzdové kapaliny. Není zde žádná rez, všechny šrouby jsou nerezové. Byla používána především na nedělní vyjíždky a je v perfektním stavu. Nová přední pneumatika (Michelin) a zadní pneumatika je také v dobrém stavu. V květnu byla použita na cestu do Alp, kde se projevila skvěle. Vzhledem k novému nákupu si majitel tuto motorku nyní nechává a ráda ji předá dalšímu nadšenci. GPS není součástí prodeje.
2003
40.000 km
Včetně všech poplatků
BMW F 650 CS
Bredene
BMW F 650 GS se vyznačuje štíhlým profilem a nízkou hmotností, která usnadňuje jeho ovládání ve městě i na zpevněných lesních cestách.
Pozice jezdce je mírně vzpřímená a v kombinaci s ergonomicky tvarovaným sedlem nabízí komfort i na delších výletech bez úbytku obratnosti.
Otevřená konstrukce rámu a robustní linie spolu s výrazným předním světlometem působí odolně a připraveně čelit různorodým podmínkám.
Lehká konstrukce a nízké těžiště přinášejí jisté manévrování v městském provozu i při rychlých průjezdech zatáček.
Zvýšená světlá výška poskytuje ochranu před nerovnostmi a umožňuje snadné přechody mezi hladkým asfaltem a štěrkovými cestami.
Jednoduchý přístup k údržbě krytů usnadňuje servisní zásahy a šetří čas, který můžete věnovat dalším kilometrům.
Udělej vizuální kontrolu Teleleveru a stlač několikrát přední vidlici a sleduj, zda se nevyskytují netěsnosti a nežádoucí vůle v kloubech, protože opotřebené těsnění či poškozené ložisko mohou ovlivnit stabilitu v zatáčkách.
Udělej prohlídku úchytů Paraleveru a zadního tlumiče, povol a dotáhni šrouby na pantech a sleduj korozi nebo praskliny v silentblocích, protože nerovnováha v zadním zavěšení se projeví při nerovném povrchu a prudkém brzdění.
Udělej test brzd ABS a proveď několik prudkých zastavení na různých površích a sleduj, zda kontrolka ABS nebliká nevhodně a brzdy neztrácejí citlivost, protože porucha modulů může způsobit ztrátu trakce v kritickém momentu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi