Na prodej je motorka BMW F 650 GS z roku 2003, omezená na výkon 35 kW, což ji činí vhodnou pro řidiče s licencí A2. Jako první majitel v České republice a druhý majitel celkově, nabízím stroj, který byl dovážen z Rakouska. Motorka je ve velmi dobrém stavu, byla převážně využívána na silnici a má platnou STK do května 2027. Dosavadní nájezd činí přibližně 55 tisíc km. K motorce patří originální kufry, včetně topcase a bočních Vario kufrů. Vybavení zahrnuje vypínatelné ABS, vyhřívané rukojeti a pohodlné sedlo značky Wunderlich. Další dodatečné vybavení zahrnuje: - padací rám Heed - blástry Barkbusters - rozšíření stupaček - vyšší cestovní plexi (původní plexi je také součástí) - ukazatel zařazené rychlosti - USB konektor V minulém roce byla motorka servisována, byly vyměněny ložiska v krku řízení a kolech, unašeč rozety včetně tlumičů rázu a plynové lanko. Byla také zrepasována zadní brzdová pumpa a vyměněny nové brzdy a pneumatiky, které mají najeto přibližně 5 tisíc km. V květnu letošního roku proběhl repase předních vidlic a běžný servis, zahrnující výměnu oleje, vzduchového filtru, svíčky a brzdové kapaliny. Motorka je připravena na další ježdění a nabízí skvělou kombinaci výkonu a pohodlí.
2003
55.000 km
Včetně všech poplatků
BMW F 650 GS
Dolní Kounice
BMW F 650 GS se vyznačuje štíhlým profilem a nízkou hmotností, která usnadňuje jeho ovládání ve městě i na zpevněných lesních cestách.
Pozice jezdce je mírně vzpřímená a v kombinaci s ergonomicky tvarovaným sedlem nabízí komfort i na delších výletech bez úbytku obratnosti.
Otevřená konstrukce rámu a robustní linie spolu s výrazným předním světlometem působí odolně a připraveně čelit různorodým podmínkám.
Lehká konstrukce a nízké těžiště přinášejí jisté manévrování v městském provozu i při rychlých průjezdech zatáček.
Zvýšená světlá výška poskytuje ochranu před nerovnostmi a umožňuje snadné přechody mezi hladkým asfaltem a štěrkovými cestami.
Jednoduchý přístup k údržbě krytů usnadňuje servisní zásahy a šetří čas, který můžete věnovat dalším kilometrům.
Udělej vizuální kontrolu Teleleveru a stlač několikrát přední vidlici a sleduj, zda se nevyskytují netěsnosti a nežádoucí vůle v kloubech, protože opotřebené těsnění či poškozené ložisko mohou ovlivnit stabilitu v zatáčkách.
Udělej prohlídku úchytů Paraleveru a zadního tlumiče, povol a dotáhni šrouby na pantech a sleduj korozi nebo praskliny v silentblocích, protože nerovnováha v zadním zavěšení se projeví při nerovném povrchu a prudkém brzdění.
Udělej test brzd ABS a proveď několik prudkých zastavení na různých površích a sleduj, zda kontrolka ABS nebliká nevhodně a brzdy neztrácejí citlivost, protože porucha modulů může způsobit ztrátu trakce v kritickém momentu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi