Na prodej je motorka BMW F 650 GS z roku 2003, vhodná pro držitele řidičského průkazu skupiny A2 s omezeným výkonem na 35 kW. Motorka je v hezkém zachovalém stavu, většinu času byla ježděna na silnici a má najeto 55 tisíc kilometrů. K motocyklu patří originální kufry - topcase a boční Vario kufry. Je vybavena vypínatelným ABS, vyhřívanými rukojetmi a pohodlným sedlem značky Wunderlich. Dále je motorka dovybavena padacím rámem Heed, blástry Barkbusters, rozšířením stupaček, vyšším cestovním plexi (původní plexi je také k dispozici) a ukazatelem zařazené rychlosti. USB konektor je součástí výbavy. V loňském roce proběhla údržba, která zahrnovala výměnu ložisek v krku řízení a kolech, výměnu unašeče rozety včetně tlumičů rázu a plynového lanka. Motorka byla zrepasována i zadní brzdová pumpa, a dostala nové přední i zadní brzdy a pneumatiky (s najetými cca 5 tis. km). V květnu tohoto roku byly repasovány přední vidlice a proveden běžný servis, zahrnující výměnu oleje, vzduchového filtru, svíčky a brzdové kapaliny. STK platná do 5/2027.
2003
55.000 km
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Moravské Bránice
BMW F 650 GS se vyznačuje štíhlým profilem a nízkou hmotností, která usnadňuje jeho ovládání ve městě i na zpevněných lesních cestách.
Pozice jezdce je mírně vzpřímená a v kombinaci s ergonomicky tvarovaným sedlem nabízí komfort i na delších výletech bez úbytku obratnosti.
Otevřená konstrukce rámu a robustní linie spolu s výrazným předním světlometem působí odolně a připraveně čelit různorodým podmínkám.
Lehká konstrukce a nízké těžiště přinášejí jisté manévrování v městském provozu i při rychlých průjezdech zatáček.
Zvýšená světlá výška poskytuje ochranu před nerovnostmi a umožňuje snadné přechody mezi hladkým asfaltem a štěrkovými cestami.
Jednoduchý přístup k údržbě krytů usnadňuje servisní zásahy a šetří čas, který můžete věnovat dalším kilometrům.
Udělej vizuální kontrolu Teleleveru a stlač několikrát přední vidlici a sleduj, zda se nevyskytují netěsnosti a nežádoucí vůle v kloubech, protože opotřebené těsnění či poškozené ložisko mohou ovlivnit stabilitu v zatáčkách.
Udělej prohlídku úchytů Paraleveru a zadního tlumiče, povol a dotáhni šrouby na pantech a sleduj korozi nebo praskliny v silentblocích, protože nerovnováha v zadním zavěšení se projeví při nerovném povrchu a prudkém brzdění.
Udělej test brzd ABS a proveď několik prudkých zastavení na různých površích a sleduj, zda kontrolka ABS nebliká nevhodně a brzdy neztrácejí citlivost, protože porucha modulů může způsobit ztrátu trakce v kritickém momentu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi