**Popis motorky: Yamaha YZF R6 RJ03** Motocykl Yamaha YZF R6 RJ03 je ve velmi dobrém stavu a pravidelně udržovaný. V srpnu 2025 prošel technickou kontrolou (TÜV) bez zjištěných závad. Motor a karburátor byly seřízeny a synchronizovány, což zajišťuje optimální výkon. Nedávno byla provedena výměna oleje a filtru, brzdové kapaliny a chladicí kapaliny. Pneumatiky, brzdové kotouče, destičky i svíčky jsou v excelentním stavu, což přispívá k celkové bezpečnosti a spolehlivosti motocyklu. Motocykl je vybaven sportovním vzduchovým filtrem od K&N a sportovním koncovým tlumičem od Mivv 4in1, který má platné schválení (ABE). R6 byla řízena ženou a nikdy nebyla přetěžována; vždy byla zahřívána před jízdou. Vozidlo bylo garážováno, což přispívá k jeho dobrému stavu. Je dobré zmínit, že předchozímu majiteli motorka jednou při stání převrátila, což vedlo k drobným škrábancům, které na fotografiích nejsou viditelné. Nádrž má také malou dolíčku. Sada řetězu bude potřebovat výměnu po 10 000 km. Tento motocykl čeká na nového majitele, který ocení jeho kvality a historii.
2002
32.900 km
Yamaha YZF-R6 je legendární supersport třídy 600 cm³, vyráběný od roku 1999 do roku 2020. Poslední generace (2017–2020) je vybavena **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **599 cm³**, s výkonem přes **120 k (88 kW)** při 14 500 ot./min a točivým momentem **65,7 Nm** při 10 500 ot./min. Motor využívá **YCC-T (ride-by-wire)** a **YCC-I (variabilní sání)** pro optimalizaci výkonu. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá, doplněná o **Quickshifter (QSS)** pro řazení nahoru bez spojky.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB**, zadní tlumič je rovněž KYB s plnou stavitelností. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **ABS** a **Traction Control System (TCS)** s několika úrovněmi zásahu.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 180/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **850 mm**, rozvor 1 375 mm, pohotovostní hmotnost je cca **190 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **5,5 l/100 km**. Maximální rychlost je přibližně **260–270 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **TCS**, **ABS**, **D-Mode (volba jízdních režimů)**, **Quickshifter**, **LED osvětlení** a aerodynamickou kapotáž inspirovanou R1. Od roku 2021 je R6 dostupná pouze jako **R6 Race / GYTR** pro okruhové použití bez homologace pro silniční provoz.
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R6
Heinsberg