Na prodej je Honda CB 900 F Hornet z roku 2002, která disponuje výkonem 81 kW a má platnou STK do srpna 2026. Motorka má najeto 49 300 km a je v souladu s historií jediného majitele v České republice. V nedávné době byla provedena výměna motorového oleje a filtru, což stálo 1 000 Kč. Dále byla nově instalována řetězová sada, zadní brzdový kotouč a destičky značky Brembo, celkem v hodnotě 6 000 Kč. Motorka je v excelentním stavu a je naprosto bezproblémová a spolehlivá. Dodána je s dvěma klíči.
2002
49.300 km
Včetně všech poplatků
Honda CB 900 F Hornet
Rychnov nad Kněžnou
Honda CB 900 F Hornet zaujme jednoduchým, ale dynamičtě laděným designem nahatého silničního motocyklu. Ostré hrany kapotáže nad nádrží a subtilní podsedlová část akcentují technickou čistotu, zatímco výrazné kryty motoru odhalují robustní strukturu rámu.
Vzpřímená jízdní pozice společně s úzkým profilem stroje nabízí pohodlí při dojíždění i jistotu při rychlejších průjezdech zatáček. Jezdec cítí každý zákrok podvozku i přesné dávkování výkonu, což dává pocit plné kontroly na českých silnicích.
Hudba paralelního čtyřválce dodává každému kilometru nezaměnitelnou gradaci tónu a umocňuje kontakt jezdce se strojem. Kombinace jednoduchosti a precizně tvarovaných detailů činí z Horneta atraktivní volbu pro ty, kdo hledají elegantní stroj s výraznou osobností.
Lehká stavba a kompaktní rozměry přinášejí skvělou obratnost ve městě i na okreskách. Stačí jemný náklon a rychlé korekce řídítek, aby motocykl okamžitě reagoval na vaše záměry.
Plynulá odezva na plyn a silný tah v nižších otáčkách usnadňují předjíždění a rozjezdy z křižovatek. Díky tomu se Hornet stává přirozeným parťákem pro svižné průjezdy proměnlivým terénem.
Ergonomicky tvarované sedlo a dobře tlumený podvozek minimalizují únavu i po stovkách najetých kilometrů. Hornet tak dokáže nabídnout komfort sportovního naháče i při víkendových výletech mimo město.
Udělej demontáž plastových krytů nádrže a prohlédni uložení hlavového čepu řízení a rámové sváry, a dávej pozor na vůli v ložiscích a mikropukliny kolem svárů, protože skryté vady rámu se projeví nestabilitou při vyšší rychlosti.
Udělej test prudkého plného otevření plynu a následných rychlých podřazení na volnoběh, a dávej pozor na cukání motoru a dozvuky v kyvné vidlici, protože opotřebované silentbloky a nesynchronizované škrticí klapky mohou způsobit neklidný chod.
Prohlédni stav kabeláže pod palubní deskou a těsnost sacích hadic pod nádrží; sleduj popraskanou izolaci a volné svorky, protože poškozené spoje způsobují občasné záškuby zapalování a ztráty výkonu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi