Na prodej je motorka HONDA HORNET CB 900 SC 48 z roku 2002, s najetými 58.800 km a výkonem 72 kW. Technická kontrola byla provedena nedávno. Motorka je v dobrém stavu a je vybavena následujícími doplňky: přečalouněné sedlo, homologované LED miniblinkry, zrcátka, 12V zásuvka s USB portem, širší řídítka a zadní kufr GIVI Maxia, který pojme až dvě helmy. Vlastníkem je čtyři sezóny a motorka byla pravidelně udržována. Součástí prodeje je také originální přední kulaté světlo a další vyměněné díly. Motorka je nevyužitá a momentálně stojí v garáži. Důvodem prodeje je změna stylu jízdy. Možná je také výměna za chopper s doplatkem.
2002
58.800 km
Včetně všech poplatků
Honda hornet 900
Uherské Hradiště
Honda CB 900 F Hornet zaujme jednoduchým, ale dynamičtě laděným designem nahatého silničního motocyklu. Ostré hrany kapotáže nad nádrží a subtilní podsedlová část akcentují technickou čistotu, zatímco výrazné kryty motoru odhalují robustní strukturu rámu.
Vzpřímená jízdní pozice společně s úzkým profilem stroje nabízí pohodlí při dojíždění i jistotu při rychlejších průjezdech zatáček. Jezdec cítí každý zákrok podvozku i přesné dávkování výkonu, což dává pocit plné kontroly na českých silnicích.
Hudba paralelního čtyřválce dodává každému kilometru nezaměnitelnou gradaci tónu a umocňuje kontakt jezdce se strojem. Kombinace jednoduchosti a precizně tvarovaných detailů činí z Horneta atraktivní volbu pro ty, kdo hledají elegantní stroj s výraznou osobností.
Lehká stavba a kompaktní rozměry přinášejí skvělou obratnost ve městě i na okreskách. Stačí jemný náklon a rychlé korekce řídítek, aby motocykl okamžitě reagoval na vaše záměry.
Plynulá odezva na plyn a silný tah v nižších otáčkách usnadňují předjíždění a rozjezdy z křižovatek. Díky tomu se Hornet stává přirozeným parťákem pro svižné průjezdy proměnlivým terénem.
Ergonomicky tvarované sedlo a dobře tlumený podvozek minimalizují únavu i po stovkách najetých kilometrů. Hornet tak dokáže nabídnout komfort sportovního naháče i při víkendových výletech mimo město.
Udělej demontáž plastových krytů nádrže a prohlédni uložení hlavového čepu řízení a rámové sváry, a dávej pozor na vůli v ložiscích a mikropukliny kolem svárů, protože skryté vady rámu se projeví nestabilitou při vyšší rychlosti.
Udělej test prudkého plného otevření plynu a následných rychlých podřazení na volnoběh, a dávej pozor na cukání motoru a dozvuky v kyvné vidlici, protože opotřebované silentbloky a nesynchronizované škrticí klapky mohou způsobit neklidný chod.
Prohlédni stav kabeláže pod palubní deskou a těsnost sacích hadic pod nádrží; sleduj popraskanou izolaci a volné svorky, protože poškozené spoje způsobují občasné záškuby zapalování a ztráty výkonu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi