Motorka je v dobrém stavu a byla v posledních letech málo používána, což přispívá k jejímu zachovalému vzhledu i funkčnosti. Všechny důležité komponenty jsou plně funkční, a i přesto, že byla málo využívána, pravidelně procházela údržbou. Vybavení zahrnuje několik doplňků, které zvyšují komfort a užitnost při jízdě. Skryté vady nejsou zaručeny, proto doporučujeme osobní prohlídku.
2002
24.700 km
Honda CB600F Hornet je sportovně orientovaný naked motocykl střední kubatury, vyráběný v letech 1998–2013 a určený pro jezdce hledající kombinaci výkonu, agility a nadčasového designu. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 599 cm³ s 16 ventily a elektronickým vstřikováním PGM-FI, který produkuje 76 kW (102 k) při 12 000 ot./min a 64 Nm při 10 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s mokrou vícelamelovou spojkou a řetězovým konečným převodem zajišťuje přesné a plynulé řazení. Ocelový diamantový rám využívá motor jako nosnou součást, vpředu je 41mm plně stavitelná USD vidlice a vzadu Pro-Link centrální tlumič se sedmistupňovým nastavením předpětí, oba doplňující vyvážený kompromis mezi sportovní ovladatelností a komfortem. Honda CB600F stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 160/60 ZR17 vzadu; brzdy tvoří dva plovoucí kotouče Ø 296 mm s dvoupístkovými třmeny vpředu a kotouč Ø 240 mm s jednostopým třmenem vzadu, obojí lze dovybavit ABS. Sedlo ve výšce 795 mm a světlá výška přibližně 140 mm usnadňují ovládání na místě i v pomalých rychlostech, zatímco 17l nádrž dovolí dojezd kolem 300 km. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s LCD panelem pro rychlost, ukazatel zařazeného stupně, stav paliva a základní diagnostiku, přičemž rozsáhlé příslušenství – od krytů motoru a brašen po vyhřívané gripy či stylový kryt světla – umožňuje plnou personalizaci stroje.
Včetně všech poplatků
Honda CB 600F Hornet
Aindling