**BMW F 650 GS Dakar** - Rok výroby: 2002 - Najeto: 75 103 km - Výkon snížen na 35 kW (zapsáno v technickém průkazu, instalace od BMW a zaplombováno) Motorka byla zakoupena s nájezdem 69 503 km a od té doby byla používána výhradně na silnici, nikdy nebyla využita v terénu. Důvodem prodeje je, že byla vytažena pouze dvakrát za sezónu. **Vybavení:** - Padací rámy - Top case BMW - Zadní držáky kufrů - Prakticky nové boční brašny (Explorer od motovaky.cz) - Široká řidítka - Vyhřívané gripy - Kryt páček/rukou Acerbis s výztuhou - Zásuvka na 12V na řidítkách - Pod sedlem konektor na připojení nabíječky - Offroadový kryt chladiče (není namontovaný) - 2x klíč od motorky + 2x klíč od kufru **Servis minulou sezónu:** - Nová řetězová sada - Výměna brzdové kapaliny - Výměna oleje a olejového filtru - Motorka byla vyměněna a uskladněna v garáži Snížení výkonu z 37 kW na 35 kW není znatelné a motorku může řídit osoba od 18 let, která má skupinu A2. Další fotografie jsou k dispozici na odkazu: bit.ly/2unMhsz
2002
75.103 km
Včetně všech poplatků
BMW F 650 GS Dakar
Vážany nad Litavou
BMW F 650 GS se vyznačuje štíhlým profilem a nízkou hmotností, která usnadňuje jeho ovládání ve městě i na zpevněných lesních cestách.
Pozice jezdce je mírně vzpřímená a v kombinaci s ergonomicky tvarovaným sedlem nabízí komfort i na delších výletech bez úbytku obratnosti.
Otevřená konstrukce rámu a robustní linie spolu s výrazným předním světlometem působí odolně a připraveně čelit různorodým podmínkám.
Lehká konstrukce a nízké těžiště přinášejí jisté manévrování v městském provozu i při rychlých průjezdech zatáček.
Zvýšená světlá výška poskytuje ochranu před nerovnostmi a umožňuje snadné přechody mezi hladkým asfaltem a štěrkovými cestami.
Jednoduchý přístup k údržbě krytů usnadňuje servisní zásahy a šetří čas, který můžete věnovat dalším kilometrům.
Udělej vizuální kontrolu Teleleveru a stlač několikrát přední vidlici a sleduj, zda se nevyskytují netěsnosti a nežádoucí vůle v kloubech, protože opotřebené těsnění či poškozené ložisko mohou ovlivnit stabilitu v zatáčkách.
Udělej prohlídku úchytů Paraleveru a zadního tlumiče, povol a dotáhni šrouby na pantech a sleduj korozi nebo praskliny v silentblocích, protože nerovnováha v zadním zavěšení se projeví při nerovném povrchu a prudkém brzdění.
Udělej test brzd ABS a proveď několik prudkých zastavení na různých površích a sleduj, zda kontrolka ABS nebliká nevhodně a brzdy neztrácejí citlivost, protože porucha modulů může způsobit ztrátu trakce v kritickém momentu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi