Na prodej je motocykl Yamaha R6 z roku 2001. Motor byl vyměněn, což zajišťuje spolehlivý výkon. Motorka je připravena na zkoušku a nevyžaduje žádné další opravy, tudíž je v dobrém technickém stavu. Plastové části mají drobné škrábance a zadní kryt má prasklinu, což je patrné na fotografiích. Tento model je ideální pro ty, kteří hledají sportovní motorku s potenciálem pro perfektní zážitky na silnici. Důvodem pro prodej je přechod na model naked 1000. Cena je k jednání.
2001
2.000 km
Yamaha YZF-R6 je legendární supersport třídy 600 cm³, vyráběný od roku 1999 do roku 2020. Poslední generace (2017–2020) je vybavena **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **599 cm³**, s výkonem přes **120 k (88 kW)** při 14 500 ot./min a točivým momentem **65,7 Nm** při 10 500 ot./min. Motor využívá **YCC-T (ride-by-wire)** a **YCC-I (variabilní sání)** pro optimalizaci výkonu. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá, doplněná o **Quickshifter (QSS)** pro řazení nahoru bez spojky.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB**, zadní tlumič je rovněž KYB s plnou stavitelností. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **ABS** a **Traction Control System (TCS)** s několika úrovněmi zásahu.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 180/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **850 mm**, rozvor 1 375 mm, pohotovostní hmotnost je cca **190 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **5,5 l/100 km**. Maximální rychlost je přibližně **260–270 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **TCS**, **ABS**, **D-Mode (volba jízdních režimů)**, **Quickshifter**, **LED osvětlení** a aerodynamickou kapotáž inspirovanou R1. Od roku 2021 je R6 dostupná pouze jako **R6 Race / GYTR** pro okruhové použití bez homologace pro silniční provoz.
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R6
Avezzano