**Popis motocyklu** Motocykl Hayabusa z roku 2001, první verze, je pečlivě udržován a plně funkční. Má najeto přibližně 23 090 km a pravidelně prochází servisními prohlídkami každý rok. Esteticky je vynikajícím stavu a pneumatiky jsou v 90 % výborné. Velkou výhodou je, že motocykl je zapsán v ASI, což přináší sníženou daň a nižší pojistné u některých pojišťoven. Součástí prodeje je příslušenství včetně bočních tvrdých kufrů, které lze namontovat, a drobných náhradních dílů, to vše bez přirážky na ceně. Motocykl se nachází v provincii Frosinone a je pojištěn, což umožňuje jeho prohlídku a vyzkoušení. Cena je mírně k jednání.
2001
23.090 km
Včetně všech poplatků
Suzuki HayabusaGSX 1300 R
Veroli
Suzuki Hayabusa je legendární silniční supersport, který se od svého uvedení na trh stal symbolem rychlosti a aerodynamiky. Charakteristický štíhlý profil a elegantní přední kapotáž evokují pocit klouzání vzduchem i při běžných jízdách po českých okreskách.
Design stroje se vyznačuje plynulými křivkami a integrovanými křidélky, která zvyšují stabilitu při vyšších rychlostech. Působivá silueta Hayabusy zároveň nabízí dostatečné krytí jezdce před větrem a deštěm, aniž by se ztratila její sportovní linka.
Světlomety ve tvaru dvou očí dodávají přední části dynamičnost i agresivitu a promítají charakter stroje i za šera. Pohled na zboku odhaluje kombinaci robustní nádrže a štíhlého podsedlového oblouku, která přitahuje pozornost na každé české silnici.
Při uvolněném průjezdu dálničními štrekami oceníte vynikající aerodynamiku, která minimalizuje únavu při dlouhých trasách. Hayabusa vás doslova „zakousne“ do sedla a odplaví každé rázy stojícího vzduchu.
Stroj poskytuje pocit neomezené stability i při rychlých průjezdech klikatými horskými cestami. Přímá odezva na plyn dává jistotu v dynamickém předjíždění a okamžitou zpětnou vazbu při nájezdu do zatáček.
Pohodlné sedlo a dobře odstupňovaná pozice nohou chrání záda i kolena při stovkách najetých kilometrů. Díky tomu se Hayabusa hodí nejen k adrenalinu, ale i k víkendovým výletům skrz české kraje.
Proveďte důkladnou kontrolu spojení kapotáže a rámu kolem předních bočních panelů a sledujte praskliny či nerovné spáry, protože neodborně opravovaná karoserie skrývá skryté deformace, jež mohou ovlivnit aerodynamiku a estetiku stroje.
Otestujte funkci elektronické páčky nastavení předpětí přední vidlice a prověřte krokový motor v krajních polohách, a dávejte pozor na zasekávání nebo pomalou reakci, protože porucha tohoto mechanismu vede ke zhoršené stabilitě při prudkých manévrech.
Udělejte zkušební jízdu s několika prudkými deceleracemi a prudkými akceleracemi, a sledujte stav výfukového potrubí u svárů a kola spoileru na podsedlové části; pozor na zvlnění kovu nebo netěsnosti, které mohou signalizovat předchozí tvrdé použití a vyžadovat výměnu dílů.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi