Dobrý den, na prodej je motorka Suzuki DRZ 400 S v enduro verzi se startérem. Rok výroby je 2001 a motorka je v České republice od roku 2008. Technická kontrola platí do 07/2029. Výkon motorky je 29,4 kW, což je dostatečné pro řidičský průkaz skupiny A2. Motorka má aktuálně čerstvě měněný olej a filtry (naposledy prováděno cca 2 hodiny provozu zpět), letos byl měněn akumulátor, brzdová kapalina, chladicí kapalina, řetězová sada, a karburátor byl důkladně vyčištěn. Nová lanka plynu a spojky rovněž přispívají k jejímu dobrému technickému stavu. Místo standardního displeje je instalován měřič motohodin. Předpokládá se, že najeto má přibližně 15-20 000 km, avšak od roku 2017 je na STK používán provizorní tachometr, který ukazuje stále stejné kilometry. VIN kódy jsou rovněž k dispozici. Motorka je v dobrém stavu a má pěkné pneu. Nový přední blatník, maska a pravá zadní bočnice byly měněny pouze z estetických důvodů, staré plasty lze přidat k motorce. Dále jsou k dispozici kola supermoto se sadu adaptérů (plug and play) za příplatek. Je možné je prodat zvlášť nebo společně s motorkou.
2001
85.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DRZ 400 S Enduro
Pěnčín
Suzuki DR-Z400S je oblíbený dual-sport motocykl, ceněný pro svou vyváženou kombinaci terénních schopností a silničního komfortu. Pohání jej čtyřtaktní jednoválec o objemu 398 ccm, který poskytuje lineární výkon a dostupný točivý moment již od nízkých otáček. Na modelu DR-Z400S se nachází spolehlivý karburátor Mikuni, který zajišťuje snadné ladění palivové směsi a nízké náklady na údržbu. Ocelový rám motocyklu s pro-link zadním odpružením dává vynikající tuhost a stabilitu při jízdě v náročném terénu i na silnici. Přední vidlice Showa s dlouhým zdvihem a nastavitelnou předpětím absorbuje rázy na nerovných cestách, zatímco zadní jednotka plynule překonává překážky. Motocykl je osazen 21" předním a 18" zadním kolem, což zajišťuje optimální průchodnost technickým úsekem i stabilitu při delších přesunech po silnici. Ergonomie s plochým sedlem a úzkým profilem nádrže umožňuje snadné přenášení váhy jezdce a komfortní polohu při dlouhých vyjížďkách. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s jednoduchým digitálním počítadlem kilometrů, což udržuje ovládání přehledné a bez zbytečné elektronické složitosti. Absence systémů jako ABS nebo trakční kontroly snižuje hmotnost i složitost údržby, ale vyžaduje od jezdce vyšší zručnost v různých povětrnostních a jízdních podmínkách. Díky široké nabídce aftermarketových dílů, od výkonnějších výfuků přes větší nádrže až po ochranné rámy, lze DR-Z400S snadno přizpůsobit osobnímu stylu jízdy, ale při koupi ojetiny dbejte na kontrolu ventilových vůlí, stavu výfukového systému, napnutí řetězu a integrity rámu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi