Na prodej je motorka BMW F650 GS z roku 2001. Stav tachometru ukazuje 81 230 km, skutečný nájezd je o cca 20 000 km nižší z důvodu výměny tachometru. K motorce jsou tři klíče a servisní kniha včetně návodu k obsluze. Motorka je stažena na výkon 25 kW, což umožňuje řídit ji s řidičským oprávněním A2. K motorce je přibalena sada na otevření plného výkonu. Dále jsou součástí nabídky 1 topcase Givi a 2 originální boční kufry BMW vario, které byly zakoupeny zvlášť a jsou ve výborném stavu, nezatéká do nich. Motorka je vybavena padacími rámy HEED. V letošním roce byla vyměněna baterie, zadní pneumatika je nová (ujetých 700 km), přední pneumatika byla zakoupena loni a má najeto přibližně 5000 km. Také byla nainstalována nová kompletní řetězová sada. Motorka je plně funkční, bez havárie, pravidelně servisovaná a je v velmi pěkném stavu. Důvodem prodeje je přechod na silnější motorku.
2001
61.230 km
Včetně všech poplatků
BMW F650 GS
Oskava
BMW F 650 GS se vyznačuje štíhlým profilem a nízkou hmotností, která usnadňuje jeho ovládání ve městě i na zpevněných lesních cestách.
Pozice jezdce je mírně vzpřímená a v kombinaci s ergonomicky tvarovaným sedlem nabízí komfort i na delších výletech bez úbytku obratnosti.
Otevřená konstrukce rámu a robustní linie spolu s výrazným předním světlometem působí odolně a připraveně čelit různorodým podmínkám.
Lehká konstrukce a nízké těžiště přinášejí jisté manévrování v městském provozu i při rychlých průjezdech zatáček.
Zvýšená světlá výška poskytuje ochranu před nerovnostmi a umožňuje snadné přechody mezi hladkým asfaltem a štěrkovými cestami.
Jednoduchý přístup k údržbě krytů usnadňuje servisní zásahy a šetří čas, který můžete věnovat dalším kilometrům.
Udělej vizuální kontrolu Teleleveru a stlač několikrát přední vidlici a sleduj, zda se nevyskytují netěsnosti a nežádoucí vůle v kloubech, protože opotřebené těsnění či poškozené ložisko mohou ovlivnit stabilitu v zatáčkách.
Udělej prohlídku úchytů Paraleveru a zadního tlumiče, povol a dotáhni šrouby na pantech a sleduj korozi nebo praskliny v silentblocích, protože nerovnováha v zadním zavěšení se projeví při nerovném povrchu a prudkém brzdění.
Udělej test brzd ABS a proveď několik prudkých zastavení na různých površích a sleduj, zda kontrolka ABS nebliká nevhodně a brzdy neztrácejí citlivost, protože porucha modulů může způsobit ztrátu trakce v kritickém momentu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi