Na prodej je motorka z roku 2001 s nájezdem pouze 51 000 km. Nedávno absolvovala cestu do Rumunska, kde bez problémů ujela 2500 km během jednoho týdne. Před výletem byla na motorce provedena důkladná údržba, zahrnující výměnu řetězové sady, pneumatik, všech filtrů, svíčky, oleje, brzdové kapaliny a také instalaci pancéřové zadní brzdové hadice. Byly vyměněny i vodní pumpa, víčko chladiče a chladicí kapalina, přičemž všechny díly jsou maximálně měsíc staré a najeto s nimi bylo pouze 3000 km. Motorka je vybavena 12V zásuvkou, vyhřívanými gripy a originálními horními i bočními kufry, které fungují na jeden klíč. Součástí výbavy je také funkční ABS. Předchozí majitel provedl opravy předních vidlic a spojky. Jedinou drobností k zaznamenání je, že motorka spadla na štěrku ze stojánku a došlo k ulomení levého zrcátka. Dále by bylo vhodné vyměnit zadní brzdové destičky, které při dobržďování začaly pískat.
2001
51.000 km
Včetně všech poplatků
Bmw f 650 GS
Ústí nad Labem – Město
BMW F 650 GS se vyznačuje štíhlým profilem a nízkou hmotností, která usnadňuje jeho ovládání ve městě i na zpevněných lesních cestách.
Pozice jezdce je mírně vzpřímená a v kombinaci s ergonomicky tvarovaným sedlem nabízí komfort i na delších výletech bez úbytku obratnosti.
Otevřená konstrukce rámu a robustní linie spolu s výrazným předním světlometem působí odolně a připraveně čelit různorodým podmínkám.
Lehká konstrukce a nízké těžiště přinášejí jisté manévrování v městském provozu i při rychlých průjezdech zatáček.
Zvýšená světlá výška poskytuje ochranu před nerovnostmi a umožňuje snadné přechody mezi hladkým asfaltem a štěrkovými cestami.
Jednoduchý přístup k údržbě krytů usnadňuje servisní zásahy a šetří čas, který můžete věnovat dalším kilometrům.
Udělej vizuální kontrolu Teleleveru a stlač několikrát přední vidlici a sleduj, zda se nevyskytují netěsnosti a nežádoucí vůle v kloubech, protože opotřebené těsnění či poškozené ložisko mohou ovlivnit stabilitu v zatáčkách.
Udělej prohlídku úchytů Paraleveru a zadního tlumiče, povol a dotáhni šrouby na pantech a sleduj korozi nebo praskliny v silentblocích, protože nerovnováha v zadním zavěšení se projeví při nerovném povrchu a prudkém brzdění.
Udělej test brzd ABS a proveď několik prudkých zastavení na různých površích a sleduj, zda kontrolka ABS nebliká nevhodně a brzdy neztrácejí citlivost, protože porucha modulů může způsobit ztrátu trakce v kritickém momentu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi