**Popis motocyklu: Honda CB600S** Rok výroby: 2000 Najeté kilometry: 20 512 km Motocykl je k dispozici jako projekt na opravu. Chvíli stál, takže baterie je vybitá. Je doporučeno provést důkladnou kontrolu předtím, než se vyrazí na silnici. Může být potřeba servis, včetně výměny gufer přední vidlice a možná také karburátorů. Motor je ve stavu, který umožňuje návrat na silnici po potřebných opravách. Při samostatném dokončení projektu je možné z něj získat ještě pěkný motocykl. **Cena: 950,-**
2000
20.512 km
Honda CB600F Hornet je sportovně orientovaný naked motocykl střední kubatury, vyráběný v letech 1998–2013 a určený pro jezdce hledající kombinaci výkonu, agility a nadčasového designu. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 599 cm³ s 16 ventily a elektronickým vstřikováním PGM-FI, který produkuje 76 kW (102 k) při 12 000 ot./min a 64 Nm při 10 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s mokrou vícelamelovou spojkou a řetězovým konečným převodem zajišťuje přesné a plynulé řazení. Ocelový diamantový rám využívá motor jako nosnou součást, vpředu je 41mm plně stavitelná USD vidlice a vzadu Pro-Link centrální tlumič se sedmistupňovým nastavením předpětí, oba doplňující vyvážený kompromis mezi sportovní ovladatelností a komfortem. Honda CB600F stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 160/60 ZR17 vzadu; brzdy tvoří dva plovoucí kotouče Ø 296 mm s dvoupístkovými třmeny vpředu a kotouč Ø 240 mm s jednostopým třmenem vzadu, obojí lze dovybavit ABS. Sedlo ve výšce 795 mm a světlá výška přibližně 140 mm usnadňují ovládání na místě i v pomalých rychlostech, zatímco 17l nádrž dovolí dojezd kolem 300 km. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s LCD panelem pro rychlost, ukazatel zařazeného stupně, stav paliva a základní diagnostiku, přičemž rozsáhlé příslušenství – od krytů motoru a brašen po vyhřívané gripy či stylový kryt světla – umožňuje plnou personalizaci stroje.
Včetně všech poplatků
Honda CB 600Honda CB 600 S
MIDDELBURG