**Popis motocyklu** Nabízím nádhernou motorku GSXR z roku 1989 s motorem o objemu 1200 ccm. Tento stroj je ve vynikajícím technickém i optickém stavu a byl pečlivě vybudován dlouholetou ruční prací s nejlepšími díly, což z něj činí unikátní custom bike. Motocykl je vybaven novým TÜV a na podvozku je nainstalována obrácená vidlice, kyvná vidlice od Krügera a Jungingera s excentrem a tlumičem z BMW S 1000 RR. Ráfky jsou třídílné FCW Fischer a zadní kolo je široké více než sedm a půl palce. Pneumatiky Bridgestone Battlax jsou nové, s rozměry 190/55/17 na zadním kole a 120/70/17 na předním kole. Na brzdách pracuje šestičelní brzdový kotouč vpředu a větší brzdový kotouč vzadu, oboje od EBC. Motor o objemu 1200 ccm je téměř nový a má najeto pouze 13 200 km. Byla použita technologie vačkové hřídele z GSXR a ostrá vačková hřídel, kanály byly přepracovány a vyleštěny. Karburátory Keihin FCR39 a lomený kolektor od SpeedProducts zajišťují vynikající výkon. Motocykl je laděn pro maximální efektivitu, což se projevuje i na perfektním vzhledu zápalových svíček. Motorka byla vybavena lithium-iontovou baterií, což přispělo k úspoře hmotnosti. Celkově váží 200 kg připravený k jízdě. Lakování je v barvě vivid black od Harley Davidson a všechny hliníkové díly byly leštěny do vysokého lesku. Všechny úpravy byly provedeny s vysokými nároky na kvalitu a styl, a stroj se bez problémů vyrovnává s moderními závodními motocykly. Tento motocykl nejen že vypadá skvěle, ale také poskytuje úžasný zážitek z jízdy.
1999
13.200 km
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 1100GSXR 1100 // 1200 Custom-Bike - Inzahlungnahme
Neuwied
Suzuki Hayabusa je legendární hypersportovní motocykl, který si od svého uvedení v roce 1999 vydobyl status ikony díky extrémní rychlosti, aerodynamice a technologické vyspělosti. Model 2025 je poháněn kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC o objemu **1 340 cm³**, který dosahuje výkonu **190 k (140 kW)** při 9 700 ot./min a točivého momentu **150 Nm** při 7 000 ot./min. Kompresní poměr činí 12,5 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování EFI s pokročilým řízením spalování. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s asistencí a antihopping funkcí.
Rám tvoří **hliníková dvojitá páteřová konstrukce (twin-spar)**, která zajišťuje vysokou tuhost a stabilitu při vysokých rychlostech. Přední odpružení obstarává **KYB inverzní teleskopická vidlice**, zadní tlumič je typu link-type s olejovým tlumením. Brzdy tvoří vpředu dvojité 320mm kotouče s **radiálními třmeny Brembo Stylema**, vzadu 260mm kotouč s jednopístkovým třmenem. Standardem je **ABS** a **kombinovaný brzdový systém**.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 190/50-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 800 mm, rozvor 1 480 mm, pohotovostní hmotnost je **264 kg**. Palivová nádrž má objem 20 l, spotřeba se pohybuje kolem 6 l/100 km. Maximální rychlost je elektronicky omezena na **299 km/h**, ale neomezené verze dosahují až **312 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)**, který obsahuje Launch Control, Hill Hold Control, Quickshifter, Engine Brake Control, Motion Track Traction Control, Cruise Control a další. Displej je TFT s možností personalizace, LED osvětlení je standardem. Hayabusa je nejen o rychlosti, ale i o komfortu, stabilitě a ovladatelnosti – ideální stroj pro milovníky výkonu a stylu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi