**Popis motocyklu** Nabízím nádhernou motorku GSXR z roku 1989 s motorem o objemu 1200 ccm. Tento stroj je ve vynikajícím technickém i optickém stavu a byl pečlivě vybudován dlouholetou ruční prací s nejlepšími díly, což z něj činí unikátní custom bike. Motocykl je vybaven novým TÜV a na podvozku je nainstalována obrácená vidlice, kyvná vidlice od Krügera a Jungingera s excentrem a tlumičem z BMW S 1000 RR. Ráfky jsou třídílné FCW Fischer a zadní kolo je široké více než sedm a půl palce. Pneumatiky Bridgestone Battlax jsou nové, s rozměry 190/55/17 na zadním kole a 120/70/17 na předním kole. Na brzdách pracuje šestičelní brzdový kotouč vpředu a větší brzdový kotouč vzadu, oboje od EBC. Motor o objemu 1200 ccm je téměř nový a má najeto pouze 13 200 km. Byla použita technologie vačkové hřídele z GSXR a ostrá vačková hřídel, kanály byly přepracovány a vyleštěny. Karburátory Keihin FCR39 a lomený kolektor od SpeedProducts zajišťují vynikající výkon. Motocykl je laděn pro maximální efektivitu, což se projevuje i na perfektním vzhledu zápalových svíček. Motorka byla vybavena lithium-iontovou baterií, což přispělo k úspoře hmotnosti. Celkově váží 200 kg připravený k jízdě. Lakování je v barvě vivid black od Harley Davidson a všechny hliníkové díly byly leštěny do vysokého lesku. Všechny úpravy byly provedeny s vysokými nároky na kvalitu a styl, a stroj se bez problémů vyrovnává s moderními závodními motocykly. Tento motocykl nejen že vypadá skvěle, ale také poskytuje úžasný zážitek z jízdy.
1999
13.200 km
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 1100GSXR 1100 // 1200 Custom-Bike - Inzahlungnahme
Neuwied
Suzuki Hayabusa je legendární silniční supersport, který se od svého uvedení na trh stal symbolem rychlosti a aerodynamiky. Charakteristický štíhlý profil a elegantní přední kapotáž evokují pocit klouzání vzduchem i při běžných jízdách po českých okreskách.
Design stroje se vyznačuje plynulými křivkami a integrovanými křidélky, která zvyšují stabilitu při vyšších rychlostech. Působivá silueta Hayabusy zároveň nabízí dostatečné krytí jezdce před větrem a deštěm, aniž by se ztratila její sportovní linka.
Světlomety ve tvaru dvou očí dodávají přední části dynamičnost i agresivitu a promítají charakter stroje i za šera. Pohled na zboku odhaluje kombinaci robustní nádrže a štíhlého podsedlového oblouku, která přitahuje pozornost na každé české silnici.
Při uvolněném průjezdu dálničními štrekami oceníte vynikající aerodynamiku, která minimalizuje únavu při dlouhých trasách. Hayabusa vás doslova „zakousne“ do sedla a odplaví každé rázy stojícího vzduchu.
Stroj poskytuje pocit neomezené stability i při rychlých průjezdech klikatými horskými cestami. Přímá odezva na plyn dává jistotu v dynamickém předjíždění a okamžitou zpětnou vazbu při nájezdu do zatáček.
Pohodlné sedlo a dobře odstupňovaná pozice nohou chrání záda i kolena při stovkách najetých kilometrů. Díky tomu se Hayabusa hodí nejen k adrenalinu, ale i k víkendovým výletům skrz české kraje.
Proveďte důkladnou kontrolu spojení kapotáže a rámu kolem předních bočních panelů a sledujte praskliny či nerovné spáry, protože neodborně opravovaná karoserie skrývá skryté deformace, jež mohou ovlivnit aerodynamiku a estetiku stroje.
Otestujte funkci elektronické páčky nastavení předpětí přední vidlice a prověřte krokový motor v krajních polohách, a dávejte pozor na zasekávání nebo pomalou reakci, protože porucha tohoto mechanismu vede ke zhoršené stabilitě při prudkých manévrech.
Udělejte zkušební jízdu s několika prudkými deceleracemi a prudkými akceleracemi, a sledujte stav výfukového potrubí u svárů a kola spoileru na podsedlové části; pozor na zvlnění kovu nebo netěsnosti, které mohou signalizovat předchozí tvrdé použití a vyžadovat výměnu dílů.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi