Na prodej je motocykl Honda Transalp 600 z roku 1999. Má platnou STK do 11/2026. Jedná se o anglickou verzi s tachometrem v mílích, na které je najeto přibližně 59 000 km. Motorka byla pravidelně udržována a majitel ji vlastní již třetí rok, přičemž s ní během této sezóny ujel bez problémů 4500 km přes Balkán. Před sezónou byly provedeny následující údržbové práce: nový olej a filtr, iridiové svíčky, filtry a přední a zadní kotouče Brembo. Pneumatiky byly zakoupeny před rokem (přední) a před cca dvěma lety (zadní), na podzim byly rovněž instalovány nové duše. Motorka sice není nová, plasty mají nějaké známky opotřebení, ale nejsou poškozené. Vzhledem k věku by však stálo za úvahu některé drobné úpravy. Majitel preferoval praktičnost před leštěním, což se projevuje v jejím aktuálním stavu. V ceně jsou zahrnuty kufry a další příslušenství podle fotografií. Před prodejem bude motorka převedena do provozu, momentálně má SPZ v depozitu, kterou lze během týdne vyndat. Přepis je možné zařídit v den prodeje nebo s plnou mocí kupujícího.
1999
59.000 km
Včetně všech poplatků
Honda XL 600V Transalp
Cheb
Honda XL 600 V Transalp vznikla jako spolehlivý parťák pro cesty jak po hladkém asfaltu, tak v lehkém terénu. Silueta motocyklu s jednoduchou kapotáží nad předním kolem naznačuje připravenost na dlouhé přesuny a střídání různých povrchů.
Pevná konstrukce rámu a decentně tvarované plexi nabízejí pocit bezpečí i při vyšších rychlostech. Transalp vypadá nenápadně, a přitom bez kompromisů poskytuje ochranu jezdci před nárazy větru a malými kameny.
Vzdušný vzhled s odhaleným podvozkem podtrhuje dobrodružný charakter stroje, aniž by zanikaly praktické detaily jako úchyty pro kufry či snadno přístupné servisní kryty. Tento motocykl vypadá stejně úhledně před kavárnou i na šotolinové cestě.
Vzpřímená jízdní pozice a široká řídítka dělají z Transalpu stroj, s nímž se jezdí pohodlně jak při klidné projížďce, tak při ostřejších průjezdech zatáček. Jezdec má přehled o stopě kol i o okolním dění.
Nízké těžiště a dobře odstupňovaná pozice nohou umožňují snazší ovládání při zastávkách či pomalém manévrování. Díky tomu je Transalp v městském provozu nenáročný a působí obratně.
Minimalistická elektronika a jednoduché karburátory usnadňují servis a zkracují dobu strávenou v dílně. Majitelé ocení, že základní úkony zvládnou i bez složitých diagnostických přístrojů.
Udělejte vizuální kontrolu manžet předních teleskopů a několikrát stlačte vidlici, a dávejte pozor na únik oleje a praskliny gumových krytů, protože poškozené manžety vedou k nečistotám uvnitř i nerovnoměrnému tlumení.
Udělejte demontáž bočních krytů a prohlédněte sací gumy karburátorů, a dávejte pozor na ztvrdlé švy a praskliny, protože netěsné gumy ovlivní poměr vzduchu a paliva a zvýší vibrace motoru.
Udělejte test bočního stojanu a několikrát zapněte a vypněte spínač, a dávejte pozor na vůli v páčce a pochrastání kontaktů, protože vadný spínač může způsobit nečekané vypnutí motoru v kritické situaci.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi