Harley Davidson Softail Heritage Springer z roku 1999 je vynikající motorka s motorem o objemu 80 c.i. (1340 cm³) a se zachovalým nájezdem 54 xxx km. Tato motorka byla dovezena ze Švýcarska a jejím prvním majitelem byla pečlivě udržována. Vizuálně se pyšní perfektními chromy, na které nenajdete ani jediný rezavý šroubek. Mechanický stav je 100% a nedávný servis zahrnoval řadu vylepšení a doplňků v hodnotě 80 tisíc. Mezi novými doplňky naleznete přední kolo o velikosti 21 palců, přizpůsobené sedlo Le Perra, nová černá řídítka a chromový spodní dash panel. Dále jsou zde výfuky Samson, nové gripy Avon a nové přední i zadní blinkry. Motorka je také vybavena sáním Arlen Ness big sucker. V rámci servisu byly provedeny výměny olejů, instalován nový přední kotouč a destičky, repase brzdiče, nové liftry, nové pneumatiky a přetryskání karburátoru s drobnými úpravami od CVperformance. Dalšími novinkami jsou nová těsnění na sání a nový blinker modul. Motorka má možnost registrace pro 1-2 osoby a SPZ je zapsána jak na boku, tak pro přední 21palcové kolo, což přispívá k jejímu univerzálnímu použití a atraktivitě.
1999
54.000 km
Včetně všech poplatků
Harley-Davidson Softail Springer Classic
Opolany
Harley-Davidson Softail představuje spojení tradičního cruiseru s moderními prvky komfortu. Skrytý zadní tlumič pod pevnou linií rámu dává stroji vzhled „hardtailu“, aniž by jezdec musel snášet tvrdost obvykle spojenou s takovou koncepcí.
Elegantní kapotáž se zaoblenou nádrží a výraznými chromovanými detaily podtrhuje nadčasový styl značky. Široká řídítka a nízké sedlo dodávají motocyklu charakter klasického amerického stroje, který ale zůstává praktický pro každodenní provoz.
Nízké těžiště zvyšuje stabilitu při projíždění městem i svižných trasách po dálnici. Každá jízda na Softailu tak kombinuje nostalgický pocit s jistotou ovládání v reálných podmínkách českých silnic.
Skryté zadní odpružení dokonale pohlcuje nerovnosti, šetří záda i zápěstí, a přitom nemění ikonický tvar rámu. Tlumiče nabízejí komfort typický pro velké cruisery, aniž by obětovaly obratnost.
Pohon ozubeným řemenem odstraňuje nutnost mazání a napínání řetězu. Tichý chod přinemá pohodlnější akustický zážitek a menší údržbové nároky ve městě i při delších trasách.
Nízká světlá výška a široká řídítka zajišťují intuitivní manévrování od zastávky po kruhovém objezdu až po klikaté okresky. Pohodlný posed podporuje jízdu na stovky kilometrů bez nadměrné únavy.
Udělej vizuální kontrolu rámových svárů a prohlédni úchyty tlumičů, a dávej pozor na praskliny a známky koroze v místech spoje, protože drobné mikrotrhliny mohou postupem času vést k vážnému poškození konstrukce.
Odšroubuj sedlo a prohlédni uložení zadního tlumiče a silentbloky, a sleduj, zda nedochází k vůli nebo poškození gumových vložek, protože opotřebené silentbloky se projeví pádem stability a nervozitou zadní části stroje.
Projděte kolem řemenového převodu a otočte kolo, a dávejte pozor na nerovnoměrné napětí řemene a opotřebení řemenice; špatné seřízení může znamenat náhlou ztrátu pohonu a zvýšené riziko poškození ozubeného mechanismu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi