Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / BMW / BMW R 1200 C / BMW R1200C / 1999

    1999 BMW R1200C / 1999 • 71.460 km

    perfektní stavdoložitelná historie servisudobrá ovladatelnostvýkon motorumladýtimer potenciálvyšší nájezdvzácné kosmetické vadyvysoká hmotnoststarší ročníkpoužití v terénu
    1999 BMW BMW R 1200 C - 71 460 km - Fotka 1
    1 / 18

    Přehled

    Stav motocyklu: BMW R 1200 C je v perfektním stavu. Rok výroby 1999 a má najeto poctivých 71.460 km. Motocykl je pečlivě vedený a má doložitelnou historii servisu. Je bez závad, nebouraný, nepadlý, garážovaný a majitelem opečovávaný. Nová STK platná do 24.06.28.

    Doplňky a specifikace:

    • Nová baterie
    • Nový chopper plexi štít
    • Přídavná zásuvka pro nabíjení
    • Vyklápěcí zadní sedačka
    • Kotoučové brzdy značky Brembo
    • Stavitelné páčky
    • Drátěná kola s novými pneumatikami METZELER ME 888 Marathon Ultra
    • Čtyřdobý vzduchem a olejem chlazený dvouválec
    • Největší výkon 45 (37) kW při 5000 ot/min
    • Největší točivý moment 98 (71) Nm při 3000 ot/min
    • Vstřikování paliva Bosch Motronic MA 2.4
    • Řízený katalyzátor výfukových plynů
    • Pohon zadního kola kloubovým hřídelem
    • Palivová nádrž o objemu 17 l
    • Elektrické čerpadlo paliva
    • Výška sedla nad zemí 740 mm
    • Pohotovostní hmotnost 256 kg
    • Užitečná hmotnost 194 kg
    • Spotřeba 4,8 (4,6) l/100 km při 90 km/h
    • Spotřeba 5,9 l/100 km při 120 km/h

    Tento stroj vyniká mimořádně dobrou ovladatelností, silou motoru a spektrem využitelných otáček. Jedná se o krásný a nepřehlédnutelný Youngtimer, který určitě neztratí na ceně. Perfektní svezení!

    Motocykl je k vidění ve Staré huti, okr. Příbram. Důvod prodeje jsou zdravotní problémy.

    Rok

    1999

    Nájezd

    71.460 km

    139.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    BMW R1200C / 1999

    Stará Huť


    Nejlepší vstupní supersport, který jsem vlastnilNula potíží po 12 000 kmSkvělá ovladatelnost a výkonIdeální pro začínající jezdceSilný motor a skvělá aerodynamika

    Informace o modelu

    BMW R 1200 C

    O modelu BMW R 1200 C

    BMW R 1200 C je jedinečný cruiser s podélně uloženým dvouválcem boxer, který kombinuje klidný tah odspodu s nezaměnitelnou estetikou. Nízké sedlo, dlouhý rozvor a výrazné chromované prvky vytvářejí noblesní siluetu, jež se odlišuje od klasických amerických křižníků.

    Telelever vpředu a Paralever se kardanem vzadu dávají motocyklu stabilitu a potlačují nežádoucí ponořování při brzdění. Ergonomie s mírně nataženými nohami a širokými řídítky podporuje uvolněný styl jízdy, přičemž stále zůstává prostor pro aktivní vedení motorky v zatáčkách.

    Bohatá nabídka originální výbavy—od kožených brašen a opěrek přes různá plexi až po chromované doplňky—umožňuje přizpůsobit R 1200 C jak na stylové městské vyjížďky, tak na pohodové dálniční přesuny.

    Výhody jízdy na BMW R 1200 C

    Boxer poskytuje plynulý zátah už od nízkých otáček, takže předjíždění i jízda ve dvou probíhá s minimem řazení. Charakteristické vibrace jsou kultivované a dodávají stroji příjemnou mechanickou odezvu.

    Telelever přináší jistotu při tvrdém brzdění a nerovnostech, kdy se předek tolik neponořuje, což zlepšuje stabilitu i čitelnost stopy. Paralever s kardanem zase minimalizuje zvedání/zanořování při práci se plynem.

    Komfortní sedlo, ochranné plexi (pokud je osazeno) a uvolněná pozice zajišťují nízkou únavu na delších trasách. Kardanový pohon navíc snižuje nároky na údržbu oproti řetězům a činí z R 1200 C příjemného společníka pro klidné cestování.

    Na co si dát pozor při koupi ojeté BMW R 1200 C

    Zkontrolujte vůle a případné zvuky v zadním koncovém převodu (Paralever). Nadměrná axiální vůle nebo „suché“ hučení může signalizovat opotřebená ložiska či potřebu servisu. Zvedněte zadní kolo a zkuste jemný pohyb do stran—neměl by být výrazný.

    Projeďte se a sledujte plynulost záběru spojky a řazení. U strojů s vyšším nájezdem se může projevit opotřebení lamel nebo těsnění kolem kliky/primáru—olejové skvrny mezi motorem a převodovkou mohou znamenat větší zásah.

    Věk modelu vyžaduje pečlivou kontrolu gumových a elektrických dílů: stav brzdových hadic, palivových rychlospojek, těsnění a kabeláže (např. snímač zapalování). Ověřte funkci ABS (pokud je osazeno), těsnost předního tlumiče/Teleleveru a stav chromu, který může být náchylný na korozi.




    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi