Motocykl HD 96 Badboy Springer Evo je ve velmi dobře udržovaném stavu a má za sebou důkladnou revizi. Motor byl kompletně sestaven po poškození ložiska vačkové hřídele při 35600 km (faktura od odborné dílny z 10.2021). V motoru byly instalovány nové díly, včetně ložiska vačkové hřídele s vačkovou hřídelí Andrews EV27, nového pístu, ventilů, ložiska klikového hřídele, ojnice a automatického primárního napínáku řetězu. Karburátor byl opraven a byla vyměněna spojková páka. Motor byl pečlivě zajet, včetně dvou výměn oleje s filtrem, a po revizi bylo najeto 13200 km na dlouhých trasách (Švédsko, Řecko, ČR, jižní Francie). Všechny oleje byly vyměněny. Motocykl má odpruženou vidlici z výroby v černé barvě a snížení "Müller". Dále je vybaven boční SPZ "Genscher", ocelovými hadicemi vpředu, malými blinkry vpředu a vzadu, rukojetěmi RSD a sedlem "Le Pera" spolu s originálním sedlem. Drátová kola mají vpředu 100 drátů a vzadu 80 drátů, což přispívá k jeho unikátnímu vzhledu. Motocykl je také vybaven vzduchovým filtrem S&S/K&N a klapkovým výfukovým systémem Kess Tech EG s potrubím. Je třeba vzít na vědomí, že stroj je 29 let starý, tudíž vykazuje zmínky o opotřebení, avšak běží velmi dobře a je připraven na dovolenou. Všechny jednotlivé části jsou buď zapsány, nebo mají EC ABE. Přesný stav motocyklu, jak opticky, tak technicky, doporučujeme zkontrolovat přímo na místě. Vozidlo je registrováno, což umožňuje zkušební jízdy po odhlášení z dvora.
1996
49.000 km
Včetně všech poplatků
Harley-Davidson Bad BoyFXSTSB Springer Bad Boy FXST
Rastatt
Harley-Davidson Softail představuje spojení tradičního cruiseru s moderními prvky komfortu. Skrytý zadní tlumič pod pevnou linií rámu dává stroji vzhled „hardtailu“, aniž by jezdec musel snášet tvrdost obvykle spojenou s takovou koncepcí.
Elegantní kapotáž se zaoblenou nádrží a výraznými chromovanými detaily podtrhuje nadčasový styl značky. Široká řídítka a nízké sedlo dodávají motocyklu charakter klasického amerického stroje, který ale zůstává praktický pro každodenní provoz.
Nízké těžiště zvyšuje stabilitu při projíždění městem i svižných trasách po dálnici. Každá jízda na Softailu tak kombinuje nostalgický pocit s jistotou ovládání v reálných podmínkách českých silnic.
Skryté zadní odpružení dokonale pohlcuje nerovnosti, šetří záda i zápěstí, a přitom nemění ikonický tvar rámu. Tlumiče nabízejí komfort typický pro velké cruisery, aniž by obětovaly obratnost.
Pohon ozubeným řemenem odstraňuje nutnost mazání a napínání řetězu. Tichý chod přinemá pohodlnější akustický zážitek a menší údržbové nároky ve městě i při delších trasách.
Nízká světlá výška a široká řídítka zajišťují intuitivní manévrování od zastávky po kruhovém objezdu až po klikaté okresky. Pohodlný posed podporuje jízdu na stovky kilometrů bez nadměrné únavy.
Udělej vizuální kontrolu rámových svárů a prohlédni úchyty tlumičů, a dávej pozor na praskliny a známky koroze v místech spoje, protože drobné mikrotrhliny mohou postupem času vést k vážnému poškození konstrukce.
Odšroubuj sedlo a prohlédni uložení zadního tlumiče a silentbloky, a sleduj, zda nedochází k vůli nebo poškození gumových vložek, protože opotřebené silentbloky se projeví pádem stability a nervozitou zadní části stroje.
Projděte kolem řemenového převodu a otočte kolo, a dávejte pozor na nerovnoměrné napětí řemene a opotřebení řemenice; špatné seřízení může znamenat náhlou ztrátu pohonu a zvýšené riziko poškození ozubeného mechanismu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi