Honda Transalp, originální nizozemský motocykl z modelového roku 1989, s první registrací v roce 1991. Motorka je technicky v pořádku, spolehlivě startuje a jezdí. Opticky by mohla potřebovat trochu lásky, což zahrnuje údržbu a drobné kosmetické opravy. Zadní pneumatika je mírně opotřebovaná, což může vyžadovat pozornost. Tato motorka je skvělou volbou pro ty, kteří hledají dobrodružství na dvou kolech s historickým nádechem.
1989
79.305 km
Honda XL600V Transalp je legendární cestovní enduro vyráběné v letech 1987–2000, navržené pro kombinaci silničního komfortu a schopností v terénu. Pohání ho kapalinou chlazený čtyřdobý V-twin motor o objemu 583 cm³ s rozvodem SOHC a třemi ventily na válec. Dosahuje výkonu 36,5 kW (50 k) při 8 000 ot./min a točivého momentu 53 Nm při 6 000 ot./min. Kompresní poměr činí 9,2 : 1. Převodovka je pětistupňová manuální, sekundární převod zajišťuje řetěz.
Rám tvoří ocelová konstrukce typu semi-double cradle. Přední odpružení zajišťuje 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 200 mm, zadní systém tvoří kyvná vidlice s centrálním tlumičem Pro-Link a zdvihem 187 mm. Brzdy tvoří dva přední kotouče o průměru 256 mm a zadní kotouč 240 mm. Motocykl je osazen koly s drátěnými výplety: 21″ vpředu (90/90-21) a 17″ vzadu (130/80-17). Výška sedla činí 850 mm, rozvor 1 505 mm, světlá výška 225 mm a pohotovostní hmotnost 207 kg. Palivová nádrž má objem 18 l, což umožňuje dojezd přes 400 km při spotřebě kolem 4 l/100 km.
Transalp vyniká aerodynamickou polokapotáží s malým plexištítem, pohodlným dvoudílným sedlem, nosičem zavazadel a zlatě lakovanými drátěnými koly. Přístrojová deska je analogová s ukazatelem rychlosti, otáček a paliva. Díky spolehlivosti, univerzálnosti a pohodlnému podvozku se stal oblíbeným jak mezi cestovateli, tak mezi motorkáři hledajícími stroj pro každodenní použití i víkendové dobrodružství.
Včetně všech poplatků
Honda TransalpXL 600 V Transalp
Heerlen