Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Kawasaki / Kawasaki KLR 650 / Kawasaki KLR 650

    1987 Kawasaki KLR 650 • 35.000 km

    vynikající stavnové pneumatikynová baterieatraktivní vzhledspolehlivost Kawasaki KLR 650kosmetické vadyvyšší stáříterénní použitínájezdprvní generace slabší v terénu
    1987 Kawasaki Kawasaki KLR 650 - 35 000 km - Fotka 1
    1 / 10

    Přehled

    Na prodej je krásná motorka, která je zapsaná v ASI a byla vždy pečlivě servisována. Tento stroj prošel revizí a nyní je ve vynikajícím stavu. V červnu byly namontovány nové pneumatiky, které zajistí skvělou trakci a bezpečnost na silnici. Nová baterie zaručuje bezproblémový start. Motorka byla přebarvena ve všech svých částech karoserie, včetně krytů rukou, což jí dodává atraktivní vzhled a osvěžený design.
    Rok

    1987

    Nájezd

    35.000 km

    85.593 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Kawasaki KLR 650

    Castiglioncello


    Nejlepší motorka pro začátečníkySkvělá na dlouhé trasyŽádné problémy během 10k kmIdeální pro terénPerfektní poměr cena/výkonOsvědčená spolehlivost

    Informace o modelu

    "Kawasaki KLR 650"

    O modelu "Kawasaki KLR 650"

    Kawasaki KLR 650 je legendární dual-sport cestovatel, který propojuje jednoduchou mechaniku s velkým dojezdem a reálnou schopností mimo asfalt. S kapalinou chlazeným jednoválcem o objemu 652 ccm, pětistupňovou převodovkou a koly 21"/17" patří mezi nejuniverzálnější stroje ve své třídě. Od modelového roku 2022 dostal elektronické vstřikování paliva a volitelný ABS, přičemž výkon se drží kolem 29–30 kW (cca 40 hp) a točivý moment okolo 53 Nm, což je ideální pro klidné cestování i šotolinové výlety.

    Designově sází na robustní cestovatelský vzhled s velkou kapotáží a vysokým plexi, které je u novější generace nastavitelné ve dvou polohách. Palivová nádrž o objemu 23 litrů poskytuje dojezd přes 400 km, sedlo ve výšce zhruba 870 mm nabízí pohodlnou oporu pro celodenní jízdu. Pohotovostní hmotnost se podle výbavy pohybuje zhruba mezi 210–220 kg, což motocyklu dodává stabilitu na dálnici, ale stále umožňuje rozumnou ovladatelnost v terénu.

    Technicky stojí za zmínku ocelový dvojitý kolébkový rám, od roku 2022 s napevno svařeným podsedlovým rámem pro vyšší tuhost a nosnost. Přední konvenční vidlice 41 mm nabízí zhruba 200 mm zdvihu, zadní Uni-Trak pruží a tlumí s nastavitelným předpětím a odskokem a má přibližně 185 mm zdvihu. Brzdy tvoří vpředu jeden kotouč 300 mm s dvoupístkovým třmenem a vzadu 240mm kotouč; ABS je u novější generace naladěné pro smíšený provoz (na asfalt i šotolinu) a nelze jej vypnout.

    Výhody používání "Kawasaki KLR 650"

    Hlavní devizou KLR 650 je komfort a dojezd: velká nádrž 23 l, pohodlné sedlo a vzpřímený posez dovolují polykat stovky kilometrů denně. Jednoválec má plný střed otáček a využitelný zátah od nízkých rychlostí, takže se snadno ovládá v pomalých pasážích a na šotolině. Podvozek s dlouhými zdvihy filtruje rozbité okresky i lehký terén, aniž by motorka ztrácela stabilitu na dálnici.

    Elektronické vstřikování (od 2022) zlepšuje studené starty, altík s vyšším výkonem (cca 26 A) spolehlivě utáhne přídavné spotřebiče a podle výbavy najdete 12V zásuvku a USB port pro navigaci a nabíjení. LED světlomet novější generace zvyšuje viditelnost, ručně stavitelné plexi a standardní kryty rukou (u některých verzí) zvyšují komfort v nepřízni počasí. Široký zadní nosič a příprava pro boční kufry (Adventure výbava) usnadňují cestování na těžko.

    Po technické stránce těží KLR z jednoduché a robustní konstrukce s dlouhodobě dostupnými díly a komunitou. Přístupné servisní úkony (olej, filtry, řetězová sada) zvládnete v garáži, ventilové vůle se seřizují podložkami a vydrží dlouhé intervaly mezi kontrolami. Nízký kompresní poměr dává motoru toleranci k palivu horší kvality, což se hodí na dálkové cesty mimo civilizaci.

    Na co si dát pozor při koupi "Kawasaki KLR 650" již použité

    Zkontrolujte stav motoru a vyvažovacího mechanismu. Při volnoběhu a při ubrání plynu z vyšších otáček si poslechněte, zda se neozývá klepání z levé strany motoru; u starších ročníků je známá slabina napínáku balanceru (tzv. "dohickey") – vyžádejte si doklad o jeho výměně včetně pružiny. Proveďte delší zkušební jízdu a sledujte spotřebu oleje, zejména u ročníků 2008–2009; po delším sjezdu z kopce s uzavřeným plynem zkontrolujte kouřivost a po jízdě vytáhněte svíčku a zkontrolujte usazeniny.

    Prověřte rám, podsedlový rám a podvozek. Sejměte sedlo a zkontrolujte u generací do 2021 stav a dotažení šroubů podsedlového rámu; u novější generace 2022+ pečlivě prohlédněte svary kolem nosiče a úchytů kufrů na praskliny. Zvedněte předek a otestujte vůli v krku řízení, promačkejte přední vidlici i zadní tlumič a hledejte únik oleje z gufer; zakroutěním zadní kyvky zkontrolujte vůle v ložiskách a přepákování Uni-Trak. Prohlédněte ráfky 21/17 na promáčkliny a dotáhněte pár vybraných drátů pro ověření, že nejsou povolené.

    Zaměřte se na elektriku, palivový systém a brzdy. Zapněte zapalování a poslouchejte natlakování palivové soustavy (u EFI 2022+), nastartujte za studena a sledujte stabilitu volnoběhu; u karburátorových verzí zkontrolujte stav sytičového lanka a plastové matice na karburátoru a otestujte podtlakový palivový kohout. Změřte napětí dobíjení na baterii (cca 13,8–14,5 V při zvýšených otáčkách), zkontrolujte konektory a kostření na korozi. Otestujte brzdný účinek, zkontrolujte tloušťku a házivost kotoučů (vpředu 300 mm, vzadu 240 mm) a u verzí s ABS proveďte bezpečný test na nízké rychlosti na sypkém povrchu, abyste ověřili zásah systému a funkci čidel.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem651 cm³
    Výkon30 kW (41 k) při 6500 ot/min
    Točivý moment54 Nm při 5000 ot/min
    Převodovka5-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 41mm
    Zadní odpruženíUni-Trak monoshock
    Přední brzdaJednoúčelový 300mm kotouč
    Zadní brzda240mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika130/80-17

    Rozměry

    Délka2210 mm
    Šířka925 mm
    Výška1405 mm
    Výška sedla885 mm
    Rozvor1465 mm
    Hmotnost179 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže23 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, vysoká světlost, velká nádrž
    Informace o modeluUniverzální adventure motocykl pro dlouhé cesty
    Informace o generaciModernizovaná verze s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi