Honda CB900 Bol d'Or z roku 1981 byla upravena na tracker, přičemž úpravy byly provedeny tak, aby se nezhoršila její použitelnost. Motorka je vhodná i na dlouhé cesty; například nedávno zvládla trasu z Milána do Normandie a zpět. Motor byl kompletně rozebrán a zkontrolován v dílně Scuderie Pedro v Brescii. Jeho objem byl zvětšen na 1000 cc pomocí sady pístů Wiseco. Přední vidlice byla zkontrolována specialisty z Oram a vybavena regulací předpětí. Zadní tlumiče byly vyměněny za nastavitelné jednotky Oram, které jsou o 2,5 cm delší než originální, což přispívá k lepší obratnosti motorky při zachování stability. Geometrie rámu byla analyzována pomocí software „Motorcycle setup analysis“ od Tony Foale. Mezi další vylepšení patří brzdové hadice v ocelovém opletu, výfuk 4in1 Delkevic z nerezové oceli a otáčkoměr T&T. Motorka je vybavena gelovou baterií a renovovanými brzdovými kotouči. Dále je zde sada dvojitých měkkých bočních brašen s rámem podpory vyrobeným na míru. Pro komfort pasažérů jsou k dispozici řemeslně vyrobená madla z nerezové oceli a kryt řetězu z hliníku. Všechny komponenty jsou plně funkční.
1981
16.000 km
Honda CB900F Hornet je naked motocykl představený v roce 2001 a vyráběný do roku 2007. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 919 cm³ se 16 ventily, elektronickým vstřikováním PGM-FI a kompresním poměrem 10,8 : 1, který dosahuje výkonu 80 kW (110 k) při 9 000 ot./min a točivého momentu 91 Nm při 6 500 ot./min. Převodovku tvoří šestistupňová manuální skříň s konečným řetězovým převodem. Rám je diamantový ocelový trubkový; vpředu pracuje 43mm teleskopická vidlice s 109 mm zdvihu a vzadu Pro-Link monoshock s nastavitelným předpětím a 128 mm zdvihu. Kola jsou litá – vpředu 17 × 3,50″ na pneumatice 120/70 ZR17, vzadu 17 × 5,50″ na pneumatice 180/55 ZR17. Brzdy tvoří vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 296 mm se čtyřpístkovými třmeny a vzadu jediný kotouč 240 mm s jednostopým třmenem. Sedlo ve výšce 795 mm, rozvor 1 460 mm a suchá hmotnost 194 kg v kombinaci s nádrží o objemu 19 l poskytují dojezd kolem 300 km. Přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s digitálním rychloměrem, palivoměrem a základními kontrolkami. Stylový odhalený design s kulatou hlavní lampou a širokými řídítky doplňují příslušenství jako vyšší plexištít, boční brašny, vyhřívané gripy či ochranné rámy pro každodenní praktičnost i vícedenní výpravy.
Včetně všech poplatků
Honda CB 900Bol D'Or
Vicenza